Polityka prywatnośći

POLITYKA PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES W SERWISACH INTERNETOWYCH INTERFORM

Firma INTERFORM przywiązuje szczególną wagę do poszanowania prywatności użytkowników odwiedzających serwisy w domenie interform.com.pl Gromadzone, w dziennikach logów, dane są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów administrowania serwisem. Nie zabiegamy o identyfikację użytkowników stron interform.com.pl . Żadne dane identyfikacyjne, do żadnych celów, nie są przekazywane do jakiejkolwiek trzeciej strony

Gromadzenie danych

Zgodnie z przyjętą praktyką większości serwisów WWW, przechowujemy zapytania HTTP kierowane do naszego serwera. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Dokładny wykaz informacji przechowywanych w plikach logów serwera WWW jest następujący:

  • publiczny adres IP komputera z którego nadeszło zapytanie (może to być bezpośrednio komputer użytkownika)
  • nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół http o ile jest możliwa,
  • czas nadejścia zapytania,,
  • pierwszy wiersz żądania http,
  • kod odpowiedzi http
  • liczbę wysłanych przez serwer bajtów
  • adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do strony Biura nastąpiło przez odnośnik,
  • informacje o przeglądarce użytkownika.
  • informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP

 

Dane te nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony Firmy . Dla zapewnienia jak najwyższej jakości serwisu, okazjonalnie analizujemy pliki z logami w celu określenia, które strony odwiedzane są najczęściej, jakie przeglądarki stron WWW są stosowane, czy struktura strony nie zawiera błędów, itp.

Wykorzystywanie danych

Zebrane logi przechowywane są przez czas nieokreślony jako materiał pomocniczy służący do administrowania serwisem. Informacje w nich zawarte nie są ujawniane nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem oraz siecią Firmy Interform. Na podstawie plików logów mogą być generowane statystyki stanowiące pomoc w administrowaniu. Zbiorcze podsumowania w postaci takich statystyk nie zawierają żadnych cech identyfikujących osoby odwiedzające serwis.

Mechanizm Cookies na stronach internetowych interform.com.pl

Mechanizm Cookies nie jest wykorzystywany do pozyskiwania jakichkolwiek informacji o użytkownikach serwisu ani śledzenia ich nawigacji. Pliki Cookies stosowane w serwisach interform.com.pl nie przechowują żadnych danych osobowych ani innych informacji zebranych od użytkowników.

W jaki sposób mogę zmienić ustawienia dot. ciasteczek albo je usunąć?

 

Większość przeglądarek internetowych jest początkowo ustawionych na automatyczne przyjmowanie ciasteczek. Możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby ciasteczka były blokowane – w całości lub w jakiejś części, np. tylko od stron trzecich, albo aby każdorazowo otrzymywać komunikat w momencie kiedy ciasteczka są wysyłane na Twoje urządzenie. Pamiętaj jednak, że jeżeli zablokujesz używane przez nas ciasteczka, może to negatywnie wpłynąć na wygodę korzystania ze strony interform.com.pl, na przykład możesz nie być w stanie odwiedzić pewnych obszarów strony interform.com.pl bądź nie otrzymywać spersonalizowanych informacji podczas ich przeglądania. Uniemożliwisz nam także zbieranie anonimowych informacji nt. używania naszych stron w celu stałego poprawiania zawartości strony interform.com.pl.

Na czym polega grawerowanie laserowe?

Grawerowanie laserowe jest techniką wytwarzania obrazów na specjalnie oczyszczonej powierzchni za pomocą lasera, który dzięki swoim właściwościom usuwa określoną ilość materiału. Mogą to wzory, litery, grafiki, obrazy, symbole itp. Powstałe obrazy są oczywiście wyryte w danej powierzchni, a nie na nią naniesione, jak w tradycyjnym malarstwie.

Grawerowanie laserowe jest obecnie najpopularniejszą metodą wytwarzania trwałych, niezmywalnych i nieusuwalnych obrazów praktycznie na każdej powierzchni. Laserem można żłobić nie tylko w stali czy anodowanym aluminium, ale przede wszystkim w bardzo dużej liczbie tworzyw sztucznych. Może to być akryl, PVC, pleksi, winyle i poliestry, akryl, różne odmiany styropianu, guma, włókno szklane, kompozyty oraz laminaty. Ponadto nie ma żadnych technicznych przeszkód przed grawerowaniem laserowym w drewnie, szkle, korku, skórze, ceramice czy papierze.

Poza tym jest to technika bardzo estetyczna, precyzyjna i wyjątkowo trwała. Cechuje się również dużym bezpieczeństwem pracy w sytuacji, gdy wykonywana jest przez specjalistę przy użyciu sprzętu wysokiej jakości. Należy również pamiętać, że grawerowanie laserowe nie powoduje żadnych dodatkowych odkształceń, pęknięć czy jakichkolwiek zarysowań, jest również procesem zautomatyzowanym i pozbawionym ryzyka pomyłki. Z tego względu stosowane jest nie tylko w reklamie, ale również w modelarstwie czy przemyśle, gdzie precyzja wykonania laserowego rytu jest kluczowa.

Czym jest grawerowanie?

Grawerowanie jest czynnością polegającą na usunięciu z powierzchni danego materiału jego bardzo cienkiej warstwy, a tym samym na stworzeniu określonego wzoru. Innymi słowy grawerowanie polega na wytworzeniu liter, cyfr, stempli, obrazów lub jakichkolwiek innych wzorów na określonej powierzchni. Do tego celu stosuje się specjalne narzędzia oraz techniki. W branży reklamowej zdecydowanie największą popularnością cieszy się grawerowanie laserowe, wykonywane – jak sama nazwa wskazuje – specjalnym laserem.

Samo grawerstwo, rozumiane jako rzemiosło, jest jedną z najstarszych znanych ludzkości technik zdobienia wyrobów artystycznych lub reprezentacyjnych – starsze jest prawdopodobnie jedynie malarstwo. Pierwotnie wykonywane za pomocą ręcznych narzędzi, obecnie jest w zdecydowanej większości przypadków procesem sterowanym komputerowo. Wyjątkami od tej reguły są grawerunek jubilerski oraz artystyczny, gdzie po dziś dzień korzysta się z tradycyjnych, manualnych technik, a także z wytrawiania wzoru za pomocą kwasów.

Grawerstwo, chociaż dzisiaj dość zapomniane, w przeszłości było rzemiosłem o kolosalnym znaczeniu. Specjaliści zajmujący się tego typu pracami pracowali nie tylko w branży jubilerskiej czy artystycznej. Przede wszystkim byli zatrudniani w zakładach drukarskich, gdzie tworzyli czcionki oraz znaki drukarskie, a także w mennicach, gdzie wytwarzali matryce do banknotów. Poza tym grawerzy tworzyli pieczęcie, odznaki oraz medale, a także miedzioryty, staloryty oraz akwaforty.

Dzisiaj specjaliści zajmujący się szeroko rozumianym grawerowaniem pracują głównie w przemyśle, branży artystycznej oraz reklamowej.

Dlaczego warto inwestować w reklamę zewnętrzną?

Wielu przedsiębiorców stając przed wyborem reklamy dla swoich produktów lub usług, rozważa możliwość zainwestowania w reklamę zewnętrzną, czyli tzw. outdoor. Poniżej doradzamy, dlaczego warto postawić na ten typ reklamy.

Skuteczność i zasięg

Reklamy zewnętrzne to nie tylko forma pasywna, taka jak plakaty, ale też aktywna (telebimy). Do niewątpliwych zalet reklam zewnętrznych należy ich skuteczność i zasięg. Z czego to wynika? Takie efekty daje przede wszystkim to, że out-of-home to typ reklamy, który jest stale obecny w przestrzeni miejskiej, niezależnie od pory dnia. Stąd też forma ta oddziałuje na potencjalnych klientów, czyli na osoby, które po prostu przechodzą w danym miejscu, przez całą dobę. Ponadto dzięki reklamie zewnętrznej, która jest graficzna, skutecznie buduje się wizerunek marki.

Outdoor a konsumenci

Outdoor to – co jest poniekąd zadziwiające – forma reklamy preferowana przez potencjalnych klientów. Dlaczego? Ponieważ konsumenci zapoznają się z treścią outdooru w taki sposób, który ich zdaniem nie jest inwazyjny. Reklama zewnętrzna pozwala im często zagospodarować czas, np. podczas oczekiwania na przystanku czy stania w korku. Ponadto często klienci są zdania, że dobrze zaprojektowana reklama wpisuje się w krajobraz miejski. Do tego należy pamiętać, że im ciekawsza jest treść i forma reklamy zewnętrznej, tym większe są szanse na zwrócenie uwagi konsumentów.

 

Co to jest reklama zewnętrzna?

Kojarzona z wielkim formatem reklama zewnętrzna ma różnorodne oblicza i olbrzymią skuteczność. Dziś ten typ przekazu reklamowego daje duże możliwości kreacji. Sprawdźcie, co dokładnie kryje się za określeniem „reklama zewnętrzna”.

Reklama zewnętrzna to po prostu reklama eksponowana na zewnątrz, na ulicach miast i wsi, w publicznych środkach komunikacji. Innym określeniem reklamy zewnętrznej jest OOH, czyli skrót od sformułowania out-of-home, co w dosłownym tłumaczeniu oznacza „poza domem”. Do reklam zewnętrznych należą różnorakie media; są to nośniki aktywne (citylighty, telebimy, tablice elektroniczne itd.) i pasywne (np. tradycyjne billboardy, słupy ogłoszeniowe itp.).

Cechy reklamy zewnętrznej

Outdoor różni się od innych typów reklam ilością przekazywanych informacji. Panuje tu zasada minimalizmu, bowiem im mniej informacji zawiera reklama zewnętrzna, tym jest skuteczniejsza. Nie powinno to dziwić – przechodząc drogą czy stojąc na światłach, nie mamy czasu na to, aby zapoznawać się z dłuższym tekstem lub niejasną grafiką. W outdoorze popularna jest zasada stopniowego napięcia, czyli stopniowego nadawania w osobnych reklamach intrygujących odbiorcę komunikatów.

Out-of-home to także sposób na budowę wizerunku i identyfikację marki na szeroką skalę. Jest to bowiem reklama masowa, o bardzo dużym zasięgu, która dostępna jest dla rzeszy osób przez całą dobę. Ponadto outdoor to preferowana forma reklamy przez konsumentów, którzy uważają ją za nieinwazyjną.

Czy oklejanie dużych samochodów poprawia skuteczność reklamy?

 

 

 

Oklejanie samochodów, reklama na pojazdach samochodach, zmiana koloru auta

Oklejanie samochodów, reklama na pojazdach samochodach, zmiana koloru auta

Cało pojazdowe reklamy na samochodach, auto reklamy, Oklejanie auta firmowego

 

Oklejone samochody stanowią bardzo skuteczną formę reklamy zewnętrznej. oklejone reklamami samochody są niczym ruchome billboardy – za każdym razem, gdy oklejone pojazdy znajdą się na drodze, marketingowy komunikat trafia do wszystkich użytkowników infrastruktury transportowej. Jest to ogromna rzesza ludzi, ponieważ należą do niej nie tylko kierowcy oraz pasażerowie, również ci korzystający ze środków komunikacji publicznej, ale także piesi, rowerzyści czy osoby postronne. Każda z tych osób jest potencjalnym klientem, o którego warto powalczyć.

Oczywiście reklama umieszczona na samochodzie przez oklejenie samochodu lub zmiana jego koloru  powinna być estetyczna, widoczna oraz stosunkowo nieskomplikowana. Nie zapominajmy, że przeczytanie kilkuwyrazowego sloganu reklamowego na karoserii czy naczepie poruszającego się oklejonego pojazdu reklamami nie należy do najprostszych zadań, również ze względów bezpieczeństwa na drodze. Z tego względu warto ograniczyć się do widocznych i zrozumiałych grafik, logo firmy, krótkiego hasła reklamowego oraz ewentualnych danych kontaktowych – najlepiej adresu www lub numeru telefonu. Oznacza to, że zaprojektowanie samochodowej reklamy warto powierzyć specjalistom. Stworzą oni marketingowy przekaz dopasowany do mobilnego nośnika reklamy, jakim jest samochód, nie popadając przy tym w przesadę związaną z nadmiarem treści.

Jakie są zalety tablic do wymiany informacji?

Tablice do wymiany informacji to jeden ze stałych i niezbędnych elementów wyposażenia wielu firm, lotnisk, dworców, szpitali, a także wszelkiego typu urzędów i instytucji. Sprawdź, dlaczego są one tak ważnym nośnikiem systemu informacji wymiennej.

Skuteczna komunikacja

Tablice informacyjne to narzędzia, które znacząco ułatwiają sposób komunikacji w danym obiekcie, niezależnie od jego charakteru. Na przykład tablica zamieszczona przed gabinetem lekarskim informuje nie tylko o tym, jaki lekarz w danym pokoju przyjmuje, ale także czy inny pacjent jest wewnątrz i kiedy będzie nasza kolej. Podobnie trudno wyobrazić sobie urząd bez tablic informacyjnych. Wszak to dzięki nim można łatwo znaleźć odpowiedni pokój, a w nim specjalistę, który zajmie się sprawą, z którą przychodzimy.

Różnorodność i estetyka

Dodatkową zaletą tablic do wymiany informacji jest szeroki wybór. Można bowiem zainwestować w tablice pasujące do wystroju wnętrza, zamawiając wybrany przez siebie materiał, kolor, kształt, sposób wykończenia. Tablice różnią się także szerokością profili. Odpowiednio dobrana estetyka i czytelność są gwarancją skutecznego przekazu informacji.

System informacji wymiennej

Inwestując w tablicę do wymiany informacji, nie trzeba obawiać się o to, że zmiana danych będzie w jakikolwiek sposób inwazyjna. Panele tablic są wymienne pojedynczo lub w modułach. Dzięki temu można swobodnie wymieniać informacje, bez konieczności demontażu tablicy.

Czy popularność reklamy zewnętrznej rośnie czy maleje?

Specjaliści są zdania, że popularność reklamy zewnętrznej stale wzrasta, na co wskazują rosnące na całym świecie wydatki na outdoor.

Co sprawia, że rośnie popularność reklamy zewnętrznej?

Wiele czynników ma wpływ na ten proces. Po pierwsze konsumencki tryb życia zmienia się. Potencjalni klienci wychodzą z domów i – zamiast siedzieć przed telewizorami – spędzają czas w centrach handlowych, kinach czy pubach. Dlatego też przedsiębiorcy, podążając ścieżką potencjalnego klienta, chcą do niego dotrzeć inwestując w reklamę outdoor. Drugim powodem, dla którego reklama zewnętrzna wciąż się rozwija, jest to, że klienci uważają dobrze przygotowany outodoor za najmniej narzucający się typ reklamy, ponieważ nie ingeruje ona w ich prywatne, codzienne życie. Reklama zewnętrzna nie zabiera im czasu, którego nie chcieliby poświęcić na zapoznanie się z nią. W tej sytuacji konsument sam decyduje o tym, czy chce zapoznać się z treścią nośnika reklamowego.

Dodatkowe korzyści dla reklamodawców

Warto również zwrócić uwagę na fakt, że poza zdaniem klientów i ich przychylnym podejściem do tej formy reklamy, out-of-home to trwały nośnik reklamowy – nie wyrzuca się go, jak ulotkę, do kosza, ani nie przełącza programu telewizyjnego czy radiowego, by ominąć blok reklamowy. Ta reklama jest po prostu stale, przez 24 godziny na dobę, obecna w przestrzeni miejskiej, dzięki czemu ma ogromny zasięg.

Ścianka wystawiennicza (reklamowa) – jak wybrać najlepszą?

Ścianki wystawiennicze są doskonałym sposobem na prezentację oferty firmy lub oferowanych przez nią produktów lub usług. Jest to rozwiązanie cieszące się szczególną popularnością podczas konferencji lub targów. Ściankę można również ustawić w firmie, gdzie będzie ciekawym elementem dekoracyjnym. Kompaktowość oraz łatwość zastosowania tego rozwiązania są jego niewątpliwymi atutami. Ścianki są również bardzo stabilnymi konstrukcjami, o wiele lepszymi, niż inne mobilne systemy prezentacji.

Najpopularniejszymi rodzajami ścianek, które znajdziecie Państwo również w naszej ofercie, są ścianka łukowa oraz prosta. Jak łatwo się domyślić różnią się od siebie kształtem – łukowa jest głęboka na ok. 50 cm. Wysokość obydwu modeli jest taka sama i wynosi 223 cm, zaś ich szerokość w linii prostej, w zależności od modelu, przyjmuje wartości od 135 do 360 cm (ściana prosta) oraz od 130 do 330 cm (ściana łukowa).

Prezentowane plansze graficzne rozwieszane są na aluminiowym stelażu, którego poszczególne elementy po złożeniu swobodnie mieszczą się w dwóch niewielkich kuferkach. Kuferki pełnią nie tylko rolę pojemników, ale ustawione obok siebie mogą także stanowić rodzaj niewielkiej trybuny konferencyjnej. Poza tym standardowym wyposażeniem ścianek wystawienniczych są dwie lampy halogenowe.

Wybór pomiędzy ścianką prostą a łukową jest zależny przede wszystkim od indywidualnych preferencji klienta i projektu stoiska. Trudno jednoznacznie wskazać, która z nich jest lepsza. Klienci stawiający na klasyczną prostotę z pewnością wybiorą prostą ściankę, podczas gdy sympatycy niestandardowych rozwiązań raczej zakupią ściankę łukową. Należy jedynie pamiętać o odpowiednich wymiarach konstrukcji, na której może się znaleźć od 3 do 6 plansz graficznych.

Czy warto inwestować w flagi reklamowe?

Decyzja o inwestycji w zakup flag reklamowych jest prawie tak samo dobra, co decyzja o inwestycji w totemy lub pylony reklamowe. Flagi, wciąż bardzo popularne, są doskonałym nośnikiem marketingowej informacji wszędzie tam, gdzie z różnych przyczyn nie można umieścić billboardu lub słupów reklamowych. Są stosunkowo niedrogie oraz lekkie, zaś obecnie stosowane techniki druku sprawiają, że flagi są również wyjątkowo wytrzymałe na zmienne warunki pogodowe lub promieniowanie UV.

Poza tym warto pamiętać, że flagi skutecznie przyciągają wzrok klienta z każdej odległości. Przyjmują różne kształty oraz wielkości, dzięki czemu mogą być dopasowane do reklamowania każdego rodzaju działalności. Najczęściej znajdują się na wysokich, widocznych z daleka masztach, umocowanych się na stałe w podłożu, ale nie jest to regułą. Nie ma żadnych przeszkód przed dopasowaniem wielkości oraz kształtu proporca reklamowego do potrzeb klientów, tym bardziej, że istnieje możliwość umieszczenia flagi w specjalnej podstawie na maszty. Dla tych klientów, którzy cenią sobie możliwość przeniesienia takiego proporca i schowania go, np. na noc w zamkniętym sklepie, przygotowaliśmy również mniejsze formaty flag.

Dobrze zaprojektowana oraz wykonana flaga będzie doskonałym sposobem na promocję towarów, usług lub marki. Można ją umieścić przy ruchliwej trasie lub nieopodal siedziby firmy – nie ma to żadnego znaczenia. Decydując się na ten rodzaj nośnika informacji reklamowej z pewnością będziecie Państwo usatysfakcjonowani.

Na co zwracać uwagę projektując szyld reklamowy?

Projektując szyld reklamowy warto pamiętać, że zarówno jego kształt, jak i treść, muszą być nierozerwalnie związane z miejscem czy działalnością, której dotyczą. Szyld jest po prostu jednym z elementów identyfikacji wizualnej organizacji, poza tym jego forma powinna dodatkowo współgrać z najbliższym otoczeniem – elewacją budynku, jego stylem architektonicznym itp.

Generalnie na szyldzie powinny się znaleźć wyłącznie najważniejsze dane: nazwa firmy lub rodzaj prowadzonej działalności, ewentualnie jakiś niewielki logotyp, rzadziej inne informacje (np. godziny otwarcia). Jego kształt oraz forma powinny stanowić spójną całość z miejscem, w którym się znajduje, zaś krój pisma powinien być wyraźny oraz – jeżeli istnieje taka możliwość – dopasowany do rodzaju prowadzonej działalności. Oznacza to, że przykładowo umieszczanie futurystycznych, LED-owych szyldów na zabytkowej architekturze jest niezbyt dobrym pomysłem (tutaj najlepiej skorzystać z klasyki, czyli kute żelazo + drewno i elegancki krój pisma).

Czasami można się spotkać z twierdzeniem, że najlepszy szyld to taki, który natychmiast przyciąga uwagę klienta. Tak jest rzeczywiście, jednakże zbyt często do tego celu stosuje się najprostsze środki, jak bardzo jasne neony, duże gabaryty czy niezbyt eleganckie treści. Uważamy, że nie jest to dobre rozwiązanie. Szyld z pewnością przyciągnie uwagę, ale nie powinno się to odbywać na zasadzie szoku estetycznego.

Dlatego jeżeli decydujecie się Państwo na zakup takiego nośnika informacji reklamowej, warto skorzystać zarówno z usług dobrych projektantów, jak i wykonawców. Dzięki temu Wasz szyld spełni wszystkie najważniejsze funkcje bez konieczności epatowania zbędnymi treściami czy mało elegancką formą.

Czym jest witacz?

Witacz jest konstrukcją ustawianą najczęściej przy drogach wjazdowych oraz wyjazdowych z miejscowości lub regionów. Swoim wyglądem przypomina zazwyczaj niewielką tablicę lub totem reklamowy, chociaż zdarzają się również witacze będące rzeźbami, instalacjami artystycznymi czy niewielkimi billboardami.

Do niedawna najważniejszą funkcją takiej konstrukcji było informowanie podróżnych o tym, że właśnie przybywają do jakiejś miejscowości lub regionu. Pełniła ona rolę czegoś na kształt słupa granicznego. Obecnie to witacze pełnią rolę podobną do roli słupów granicznych. Mają one za zadanie nie tylko poinformować podróżnych o miejscu, w którym właśnie się znajdują, ale stanowić nośnik informacji marketingowo-promocyjnej.

Z tego względu witacze przyjmują najróżniejsze formy. Kształt oraz zawartość takiej konstrukcji są ustalone przez projektantów oraz lokalne władze. Biorąc pod uwagę fakt, że największą liczbę osób oglądających witacze stanowią kierowcy, muszą to być konstrukcje, które w możliwie szybki i łatwy sposób dostarczą najważniejsze informacje – np. herb, logo lub nazwę miasta czy regionu – do świadomości podróżnych. Z tego względu nie ma żadnych odgórnych wytycznych odnośnie kształtów i form witaczy. Mogą to być tablice, totemy, billboardy – pełna dowolność.

Witacze są równie często używane przez właścicieli restauracji, pensjonatów czy hoteli. W tym przypadku stosuje się raczej stonowane kształty, bez ekstrawagancji czy niepotrzebnych treści.

Co to jest pylon reklamowy?

Pylon reklamowy jest jedną z form reklamy zewnętrznej. Przyjmuje postać dość dużej, przypominającej słup albo ścianę konstrukcji, której powierzchnia może sięgać do kilkunastu metrów kwadratowych. Warto przy tym pamiętać, że w większości przypadków pylony są wyższe niż szersze. Poza tym mogą przyjąć najróżniejsze kształty – od prostokątnych, po walcowe lub z krawędziami ukształtowanymi w łuki.

Ich cechą charakterystyczną jest specjalna konstrukcja, której najważniejszym elementem jest stalowa rama. Rama jest spawana i zabezpieczona antykorozyjnie, poza tym jest mocowana do fundamentów, ponieważ pylony są konstrukcjami stałymi. Rama może zostać na stałe umocowana w ławie fundamentowej, może również zostać przykręcona do fundamentów mocnymi śrubami. Po jej ustawieniu obudowuje się ją materiałem tworzącym lico pylonu. Takim materiałem może być blacha aluminiowa malowana proszkowo, panele pleksi, a także kompozyty, takie jak dibond lub tubond. Są to materiały odporne na korozję oraz promieniowanie UV, poza tym łatwo je czyścić, zaś tworzywa sztuczne można kształtować w dowolne, niestandardowe formy.

Elementem, który decyduje w głównej mierze o unikatowości pylonów, jest ich podświetlenie. Otóż w ich wnętrzu instaluje się dobrej jakości źródła światła, wytrzymałe na zmienne warunki atmosferyczne. Obecnie są to najczęściej diody LED, podświetlające od spodu treści reklamowe umieszczone na powierzchni pylonu. Jakość oświetlenia jest wyjątkowo ważna, ponieważ pylon musi być podświetlony równomiernie, światłem o tej samej barwie. Treściami prezentowanymi w ten sposób może być logo firmy, jej oferta handlowa, hasła reklamowe czy jakiekolwiek inne informacje marketingowe. Biorąc pod uwagę fakt, że pylon może się składać zarówno z jednego, jak i kilku segmentów, można na nim umieścić treści reklamowe lub informacyjne pochodzące od kilku firm, które np. mają siedzibę w tym samym biurowcu.

Pylony umieszczane są w wielu miejscach. Najczęściej można je spotkać na stacjach benzynowych, przy wejściach do biurowców, dużych zakładów pracy, centrów handlowych itp. Ich obecność jest już stałym elementem krajobrazu polskich miast, bardzo skutecznym pod względem marketingowego przekazu, ale również atrakcyjnym wizualnie. Pylony często wyglądają jak prawdziwe dzieła małej architektury, dlatego warto w nie inwestować, ponieważ dzięki temu nie tylko poinformujemy otoczenie o naszej działalności, ale również podniesiemy prestiż lokalizacji.

Rodzaje kasetonów reklamowych.

Kasetony reklamowe można podzielić na kilka różnych rodzajów, w zależności od ich kształtu oraz sposobu wykonania.

Najpopularniejszymi są klasyczne, jednostronne lub dwustronne kasetony z pleksi umocowanej w aluminiowych, nieprzezroczystych ramach. W kasetonie znajduje się źródło światła (LED lub lampy halogenowe). Światło przenika przez półprzezroczyste powierzchnie z pleksi, na których umieszcza się grafikę albo folię. Zaletą takiego rozwiązania, poza ceną, jest możliwość usunięcia jednej lub obydwu powierzchni i zastąpienie jej taką, która posiada inny nadruk. Poza tym warto pamiętać, że istnieje również możliwość zastąpienia powierzchni pleksi zadrukowanym winylem. Jest to rozwiązanie stosowane przede wszystkim do kasetonów o dużej powierzchni, najczęściej jednostronnych, znajdujących się np. na pylonach reklamowych w pobliżu centrów handlowych.

Istnieje również możliwość całkowitego wykonania kasetonu z pleksi, bez aluminiowych ram. Stanowi on bardzo ciekawy widok, ponieważ po umieszczeniu w nim źródła światła taki kaseton świeci w całości – nie tylko płaskie powierzchnie, ale również boki. Inną zaletą jest również możliwość jego kształtowania w ciekawe, nieregularne kształty – praktyka raczej niespotykana w przypadku kasetonów z aluminiowymi ramami.

Kolejny rodzaj kasetonu, o którym napiszemy, charakteryzuje się elastycznym, napinanym licem, np. z tworzywa sztucznego, znajdującym się w tradycyjnej ramie. Tworzywo jest zadrukowane w trybie do podświetleń lub pokryte drukiem o podwójnym nasyceniu. Dzięki temu po podświetleniu od spodu prezentuje się bardzo efektownie. Jest to bardzo ciekawe rozwiązanie, stosowane w przypadku kasetonów o niestandardowych, większych niż zazwyczaj wymiarach. Poza tym tego typu reklamy mogą być również wykonane bez wewnętrznego podświetlenia.

Warto również pamiętać o kasetonach frezowanych, niezwykle efektownych, zbudowanych zazwyczaj z płyty dibondowej, składającej się z dwóch warstw aluminiowej blachy przedzielonej warstwą polietylenu. Wyglądają one efektownie zarówno wówczas, gdy są podświetlone od wewnątrz (świecą wyłącznie frezowane miejsca), jak i bez dodatkowego źródła światła. Są to bardzo wytrzymałe powierzchnie, dlatego z powodzeniem mogą być stosowane zarówno we wnętrzach, jak i na zewnątrz.

Co to jest grafika samochodowa?

Grafiką samochodową nazywa się różnego rodzaju obrazy, rysunki oraz napisy umieszczane na karoseriach lub szybach samochodów. Grafiki mogą pełnić różne funkcje, z których najważniejsze są ozdobna, reklamowa oraz zabezpieczająca, np. karoserię przed uszkodzeniem. Przyjmują one postać różnego rodzaju folii przyklejanych do zewnętrznej powierzchni pojazdu. Może to być folia wylewna, monomeryczna, laminat czy folia typu „one way vision”, umieszczana np. na szybach. Ponadto przy użyciu grafiki samochodowej można okresowo zmienić kolor nadwozia.

Usługi związane z grafiką samochodową obejmują swoim zakresem oklejanie wszelkiego rodzaju pojazdów – od samochodów osobowych oraz dostawczych, po ciężarowe wraz z naczepami, środki komunikacji miejskiej, motocykle oraz kaski motocyklowe czy każdy inny pojazd. Zawartość grafik jest dowolna i zależy wyłącznie przede wszystkim od preferencji klienta.

Grafika samochodowa jest doskonałym sposobem na zareklamowanie towaru, świadczonych usług lub szeroko pojętej działalności gospodarczej. Jest to stosunkowo tania forma reklamy, ale bardzo skuteczna, ponieważ dociera do ogromnej liczby osób korzystających na co dzień z infrastruktury drogowej. Dlatego jeżeli posiadacie Państwo służbowe samochody lub chcecie, żeby Wasze prywatne auto stało się nośnikiem reklamowym, zapraszamy do skorzystania z naszego doświadczenia oraz wiedzy w zakresie reklamy samochodowej. Dołożymy wszelkich starań, żeby usatysfakcjonować Państwa oczekiwania.

Wady i zalety reklamy świetlnej

Współczesne reklamy świetlne
Reklama świetlna towarzyszy nam od lat. Przez dziesięciolecia najpopularniejszym jej przykładem były neony. Nie zniknęły one zupełnie z ulic polskich miast, ale obecnie spotyka się je o wiele rzadziej.
Współczesnym reklamami świetlnymi są różnego rodzaju bilbordy, telebimy, szyldy czy kasetony, które są dodatkowo oświetlane. Oznacza to, że reklama jest widoczna bez względu na porę dnia. Po zmroku włącza się, by przyciągnąć uwagę odbiorcy.
W niniejszym tekście omówimy wady i zalety reklamy świetlnej.

Wady reklam świetlnych
Ogromną wadą dawnych neonów było to, że wykorzystywano do ich produkcji rtęć i niebezpieczne gazy. Jednak wraz ze zmianą sposobu oświetlania, nie zniknęły inne wady tego rodzaju reklam. Współczesne reklamy, zwłaszcza te o dużej powierzchni, emitują dużo światła. Może ono być nieprzyjemne dla przechodniów i bardzo niebezpieczne dla kierowców, ponieważ osoba kierująca pojazdem, nagle zostaje oślepiona przez reklamę, może spowodować wypadek.
W niektórych miastach zakazano instalowania telebimów, które uznano za najbardziej niebezpieczne, zwróconych prostopadle do jezdni.

Zalety reklam świetlnych
Oczywistą zaletą dla reklamodawcy jest to, że jego informacja może docierać do odbiorcy również po zmroku. Jest to szczególnie ważne, ponieważ dobrze wyeksponowany przekaz jest wówczas odbierany na tle kontrastującej z nim ciemności. Odbiorca takiej reklamy często mimowolnie poświęca jej uwagę.
Współczesne formy reklamy świetlnej pozwalają na prezentowanie ruchomych obrazów wysokiej jakości.

Dlaczego warto zamówić folder reklamowy?

Przyjemny dla oka, rzeczowy i przede wszystkim pozwalający na zabranie go dosłownie wszędzie – folder reklamowy. Jego papierowa forma jest autentyczną wizytówką i zaproszeniem do skorzystania z usług. Buduje pierwsze wrażenie, pozwalając poznać firmę w szybki i komplety sposób. Od dobrego folderu zależy, czy i jak dana firma będzie kojarzona przez odbiorców.

Morze możliwości
Internet nie jest w stanie stworzyć tak dobrych relacji, jest bezosobowy, skierowany do wszystkich. Tworząc swój folder reklamowy, automatycznie nawiązuje się dość osobliwy kontakt z klientem, zwłaszcza jeśli zadbamy o to, by był on doskonały pod kątem graficznym i merytorycznym. Zachęcenie do przeczytania staje się kluczem do rozpowszechniania firmy przez klientów wśród znajomych i przyjaciół – a to reklama, którą trudno uzyskać w jakikolwiek inny sposób.

Należy pamiętać, że aby przyciągać uwagę i pozostawiać dobre wrażenie folder musi spełniać dwa kryteria- być spójny wizualnie i informacyjnie. Kolorystyka, układ grafik, przejrzystość stron, widoczna i dobrze czytelna zawartość tekstowa to podstawy, po których następuje pierwsza ocena folderu, a co za tym idzie, również firmy. Później potencjalny klient przystępuje do czytania zawartych tam informacji. Muszą być one wiarygodne i rzetelne, a jednocześnie spójne, zrozumiałe, zawarte w sposób kompaktowy- foldery nie powinny zawierać dużej ilości tekstu.

Jak skutecznie zareklamować firmę?

Odpowiednio stworzona reklama to podstawa marketingu każdej firmy. Bez niej przedsiębiorstwu trudno byłoby zaistnieć na rynku, a co więcej nikt by o niej nie usłyszał. Trzeba pamiętać, że to w dużej mierze od niej zależy, czy zdobędzie się szerokie grono odbiorców, czy nie.

O czym warto pomyśleć?
Dobrze stworzona reklama firmy musi składać z wielu spójnych elementów. Jeśli przedsiębiorstwo nie jest duże, warto roznosić ulotki w blokach i domach. Nie zaszkodzi też danie ogłoszenia w Internecie oraz w lokalnej gazecie, którą czyta sporo osób. Być może akurat ktoś z nich będzie potrzebował usług, jakie oferuje polecana firma?

Innym sposobem na przyciągnięcie uwagi jest reklama, umieszczana na samochodach. Ludzie stojący w korkach lub czekający na zmieniające się światła mogą całkiem bezwiednie zawiesić na niej oko, a później zwrócić się do firmy.
Nie bez znaczenia są też informacje, które zostaną zamieszczone na materiałach reklamowych. Ważne, żeby okazały się konkretne i poruszały najważniejsze kwestie. Warto się też zastanowić, do kogo tak naprawdę chce się trafić, a potem ustalić konkretną grupę docelową.

Przewaga elektronicznych reklam LEDowych nad tradycyjnymi banerami

Możemy wyróżnić bardzo wiele sposobów dobrej reklamy. Bardzo popularne są banery reklamowe, umieszczane przy drogach lub na budynkach. Jednak stopniowo zastępują je elektroniczne reklamy LED.

Przewaga reklam LEDowych nad tradycyjnymi banerami

Reklamy LED posiadają znacznie więcej zalet niż banery reklamowe, z tego powodu są coraz chętniej wynajmowane. Przede wszystkim informacja znajdująca się na reklamie LED może dotrzeć do znacznie większej ilości klientów, niż w przypadku tradycyjnej reklamy, ponieważ jest ona bardziej widoczna. Należy zwrócić uwagę na fakt, iż zastosowana kolorystyka w tego typu reklamie, jak i również liczne efekty wizualne oraz kontrasty przykują większą uwagę kierowców, a także pieszych w porównaniu z tradycyjnymi banerami. Również reklama LED jest uniwersalna, ponieważ właściciel w dowolnej chwili za pomocą oprogramowania może według uznania zmieniać wyświetlane treści. Ponadto reklamy LED charakteryzują się znacznie większą trwałością, niż tradycyjne banery. Są wytrzymałe oraz odporne na działanie różnorodnych warunków atmosferycznych, ponieważ posiadają współczynnik ochrony IP67.

Warto zainwestować w reklamę LED, ponieważ dzięki wspomnianym zaletom pozwoli podnieść prestiż naszego przedsiębiorstwa oraz sprawić, iż będzie ono bardziej rozpoznawalne.

Co to jest frezowanie?

Żeby przystosować poszczególne tworzywa do zadań, jakie powinny spełniać, niezbędne jest ich odpowiednie obrobienie. Tego typu czynnościami zajmuje się specjalistyczna dziedzina, czyli frezowanie.

Z czym jest ona związana?
W ujęciu encyklopedycznym, jest to obróbka skrawaniem za pomocą specjalnego narzędzia, które wykonuje ruch obrotowy bądź posuwowy. Tego rodzaju ruch wykonuje również materiał, który jest obrabiany. Dzięki temu jesteśmy w stanie zmienić konstrukcję poszczególnych tworzyw w taki sposób, aby osiągnęły pożądany przez nas kształt.

Proces frezowania wykonywany jest przez narzędzie zwane frezarką, która umożliwia obróbkę płaszczyzn, rowków, kanałów, uzębień czy też nacinanie gwintów.

Wymienić możemy kilka odmian frezowania. Wspomnieć można chociażby o rodzajach: walcowym, czołowym i skośnym, które to związane są z używaną technologią, pełnym, niepełnym, swobodnym, które dotyczą liczby powierzchni obrobionych i ich konstrukcji oraz współbieżnym i przeciwbieżnym.

Za sprawą frezowanie dostosować możemy wiele różnego rodzaju powierzchni – drewnianych, metalowych bądź aluminiowych.

Na co zwracać uwagę podczas zakupu gablot szklanych?

Gabloty szklane to doskonałe narzędzie reklamowe i informacyjne, które, wyeksponowane w odpowiedni sposób, jest w stanie zainteresować potencjalnych klientów sklepu czy lokalu oferowanymi przez nie produktami bądź usługami lub przekazać ważne ogłoszenia czy wiadomości. By takie gabloty spełniały w odpowiedni sposób swoją rolę, przed ich zakupem warto jest zwrócić uwagę na kilka podstawowych spraw.

Przede wszystkim gabloty szklane należy dopasować pod względem rozmiarów do materiałów reklamowych bądź informacyjnych, które będą w nich umieszczone. Niezwykle istotny jest także materiał, z którego wykonana została płyta wewnętrzna gabloty. Do wyboru tutaj są zazwyczaj trzy opcje: płyta korkowa, materiałowa lub magnetyczna.
Ponadto bardzo ważną rolę w gablotach szklanych odgrywają zawiasy. Mogą być one wykonane z różnych materiałów. Tańszą opcją są zawiasy aluminiowe, ale nie są one tak trwałe jak chociażby zawiasy ze stali, które posiadają zwiększoną wytrzymałość na otwieranie i zamykanie. Należy pamiętać również o względach bezpieczeństwa. Jeśli chcemy zadbać o bezpieczeństwo materiałów umieszczonych wewnątrz gabloty, warto jest pomyśleć o tym by posiadała ona wysokiej jakości zamek na kluczyk, a zamiast zwykłego szkła szyby, zdecydować się na szkło hartowane. Warto jest oprócz tego pomyśleć o wyposażeniu dodatkowym, wśród którego można wyróżnić chociażby stojaki czy oświetlenie LED-owe umożliwiające efektywną reklamę lub przekazywanie ważnych informacji także w porach wieczornych i nocnych.