Ścianka wystawiennicza (reklamowa) – jak wybrać najlepszą?

Ścianka wystawiennicza (reklamowa) – jak wybrać najlepszą?

Ścianki wystawiennicze są doskonałym sposobem na prezentację oferty firmy lub oferowanych przez nią produktów lub usług. Jest to rozwiązanie cieszące się szczególną popularnością podczas konferencji lub targów. Ściankę można również ustawić w firmie, gdzie będzie ciekawym elementem dekoracyjnym. Kompaktowość oraz łatwość zastosowania tego rozwiązania są jego niewątpliwymi atutami. Ścianki są również bardzo stabilnymi konstrukcjami, o wiele lepszymi, niż inne mobilne systemy prezentacji.

Najpopularniejszymi rodzajami ścianek, które znajdziecie Państwo również w naszej ofercie, są ścianka łukowa oraz prosta. Jak łatwo się domyślić różnią się od siebie kształtem – łukowa jest głęboka na ok. 50 cm. Wysokość obydwu modeli jest taka sama i wynosi 223 cm, zaś ich szerokość w linii prostej, w zależności od modelu, przyjmuje wartości od 135 do 360 cm (ściana prosta) oraz od 130 do 330 cm (ściana łukowa).

Prezentowane plansze graficzne rozwieszane są na aluminiowym stelażu, którego poszczególne elementy po złożeniu swobodnie mieszczą się w dwóch niewielkich kuferkach. Kuferki pełnią nie tylko rolę pojemników, ale ustawione obok siebie mogą także stanowić rodzaj niewielkiej trybuny konferencyjnej. Poza tym standardowym wyposażeniem ścianek wystawienniczych są dwie lampy halogenowe.

Wybór pomiędzy ścianką prostą a łukową jest zależny przede wszystkim od indywidualnych preferencji klienta i projektu stoiska. Trudno jednoznacznie wskazać, która z nich jest lepsza. Klienci stawiający na klasyczną prostotę z pewnością wybiorą prostą ściankę, podczas gdy sympatycy niestandardowych rozwiązań raczej zakupią ściankę łukową. Należy jedynie pamiętać o odpowiednich wymiarach konstrukcji, na której może się znaleźć od 3 do 6 plansz graficznych.

No tags for this post.