Reklama wielkoformatowa – czy jest opłacalna?

Reklama wielkoformatowa – czy jest opłacalna?

Reklama wielkoformatowa, czyli taka, której powierzchnia przekracza 100 m2, jest opłacalnym medium reklamowym. Najczęściej przyjmuje dużego baneru wyeksponowanego na ścianie lub elewacji budynku. Na elewacjach zazwyczaj rozwiesza się banery zrobione z siatki mesh, która przepuszcza światło i oraz powietrze. Dzięki temu reklama nie jest zrywana podczas mocniejszych podmuchów powietrza oraz nie ogranicza zbytnio widoczności z budynku. Innym rodzajem reklamy wielkoformatowej są sześcienne konstrukcje typu Big Mamut Backlight Stand, w przypadku których banery znajdują się na każdej z bocznych ścian.

Poza tym coraz więcej firm korzysta również z murali reklamowych. Już sam wybór tego medium wymaga od twórcy dość dużej dozy kreatywności, ponieważ mural z definicji jest dziełem malarstwa ściennego. Dlatego warto, żeby przekaz reklamowy, jaki się na nim znajdzie, posiadał nie tylko walory marketingowe, ale również artystyczne.

Poza tym reklama wielkoformatowa już tak mocno wpisała się w najbliższe otoczenie, że wielu konsumentów uważa ją za stały element krajobrazu. Jest widoczna przez cały czas, również w nocy. Owszem, może ją omijać wzrokiem, jednakże jej całkowite zignorowanie jest niemożliwe. Umieszczenie jej przy ruchliwej ulicy sprawi, że komunikat reklamowy zostanie zauważony przez każdego, kto będzie w pobliżu. Cena takiego medium nie jest wysoka, a jakościowo wydruki są na tyle wyraźne oraz wytrzymałe, że przez długi czas nie będzie konieczności ich wymiany.

No tags for this post.