Strona startowa

Nie ma wpisów spełniających podane kryteria.

Co zyskamy oklejając samochód reklamą?

Oklejenie samochodu jest często wybieranym sposobem reklamowania firmy. Atrakcyjnie podana informacja, na którą zwraca uwagę mnóstwo przechodniów, kierowców innych pojazdów i ich pasażerów, jest w stanie przysporzyć firmie wielu nowych klientów.

Dlaczego warto okleić samochód reklamą?

Wielu przedsiębiorców, zwłaszcza tych, których nie stać jeszcze na to, by inwestować duże pieniądze w reklamę, decyduje się na oklejenie samochodu. Jeśli pojazd jest pokryty lakierem w sposób profesjonalny, to specjalistyczna folia naklejona na niego na pewno nie spowoduje zniszczeń. Dlatego, nie należy spodziewać się problemów, gdy auto ma wrócić do pierwotnego stanu lub, gdy zechcemy zmienić reklamę.
Mobilna reklama świetnie sprawdza się zwłaszcza w miejskich warunkach, a jej szczególną zaletą jest to, że pojawia się też tam, gdzie innego typu reklamy nie docierają. Jeśli reklama zawiera czytelną informację o swoich usługach, numer kontaktowy, a także adres – również strony internetowej, to na pewno wiele osób będzie w stanie skorzystać z oferowanych przez firmę usług. Trzeba też zaznaczyć, że w tego typu reklamę inwestuje się jednorazowo, a jej działanie przynosi pożądane efekty nawet przez kilka lat.

0

Banery reklamowe – na czym polega ich skuteczność?

Banery reklamowe to jedna z bardziej popularnych form reklamy. Dlaczego? Przede wszystkim zwracają uwagę, a gdy są zaprojektowane w interesujący sposób, zapadają w pamięć. Oprócz tego, zainwestowanie w baner nie wymaga dużego nakładu finansowego.

Banery reklamowe – dlaczego warto?

Ta bardziej wyrafinowana i efektowna forma plakatu jest odporna na niekorzystne warunki pogodowe. Baner z PCV nie zniszczy się, gdy będzie padał deszcz czy śnieg. Istotne jest to, że banery mogą być umieszczane w rozmaitych miejscach – na przykład na ścianach budynków w centrum miasta, na ogrodzeniach, balkonach, a także na specjalnych nośnikach. Często to właśnie odpowiednie usytuowanie banera reklamowego najbardziej decyduje o jego skuteczności. Oczywiście pod warunkiem, że został zaprojektowany w sposób pomysłowy i atrakcyjny dla potencjalnego klienta reklamującej się firmy.
Warto też wziąć pod uwagę to, że składając czy rozwijając baner, trudno jest go uszkodzić, a jego montaż nie przysparza trudności. Można go też łatwo zdemontować i używać wielokrotnie, co jest bardzo opłacalne dla firmy. Wybierając taką formę reklamy na pewno żaden przedsiębiorca nie będzie zawiedziony, zwłaszcza, jeżeli zdecyduje się na baner wysokiej jakości.

0

W jaki sposób oświetlić kasetony reklamowe?

Spośród wszystkich znanych nam narzędzi promocji zewnętrznej, kasetony reklamowe wydają się być jednymi z najskuteczniejszych. Pozwalają bowiem w odpowiedni sposób wyróżnić naszą działalność, dzięki czemu postronni obserwatorzy będą w stanie dużo łatwiej ją dostrzec.

Nowoczesne rozwiązania
Aby jednak kasetony spełniały swoje funkcje także w porach nocnych, niezbędne będzie ich skuteczne oświetlenie. Najpowszechniejszej stosowane są w tym przypadku taśmy i żarówki LED.

Przede wszystkim dlatego, że są one niezwykle proste w montażu. Wspomniane taśmy możemy zainstalować w dowolnej konfiguracji, dzięki czemu w sposób odpowiedni podświetlimy interesujące nas informacje. Tego typu rozwiązania charakteryzują się również niebywałą energooszczędnością, dzięki czemu nasza reklama nie będzie pożerała znaczącej części budżetu.

Produkty LED-owe są wykorzystywane w przeważającej większości przypadków. Inne rozwiązania w tego typu kasetonach są bowiem nieskuteczne, a przy tym niosą za sobą konieczność poniesienia sporych wydatków. Dlatego też, podróżując po mieście, spotkamy się wyłącznie z tego typu instalacjami.

0

Jaką mam gwarancję, że reklama się zwróci?

Czy klient może zyskać gwarancję, że zamówiona przez niego reklama się zwróci? Odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna. Z jednej strony można stwierdzić, że nigdy nie ma takiej gwarancji, z drugiej – wymienić można szereg czynników wpływających na rentowność kampanii promocyjnej.

Dobry projekt to podstawa

Największą gwarancję zwrotu dają reklamy, które nie są projektowane w pośpiechu. Ważne jest dokładne opracowanie projektu billboardu czy reklamy świetlnej, by nie pojawiały się w nich żadne elementy niepożądane. Ważne jest także zachowanie spójności pomiędzy wszystkimi częściami składowymi, a także umieszczenie logo bądź nazwy firmy w miejscu widocznym, ale nie zbyt nachalnym.

Identyfikacja wizualna

Ważne jest, by reklama czytelnie wskazywała na firmę bez względu na to, jakiego produktu bądź usługi dotyczy. Kluczowa jest tutaj identyfikacja wizualna przedsiębiorstwa, bez której żadna kampania marketingowa nie odniesie sukcesu. Najważniejsze jest więc umieszczenie na reklamie logo, które jest nie tylko proste do zapamiętania, ale i jednoznacznie kojarzące się z działalnością firmy bądź z cechami, przez pryzmat których chce być ona postrzegana.

0

Jak dobrać litery przestrzenne?

Czym są litery przestrzenne?

Litery przestrzenne lub litery 3D są wykonane z różnego rodzaju materiałów, zazwyczaj z tworzyw sztucznych. Współcześnie często wykonuje się je również w formie reklamy świetlnej (jako świecący napis), ale niekiedy jest to wciąż tradycyjna forma, polegająca na przestrzennym zaprezentowaniu liter lub prostego logo firmy.

Litery przestrzenne w reklamie

Wykorzystanie liter przestrzennych w reklamie jest coraz powszechniejsze. To idealne rozwiązanie w przypadku oznaczania siedziby firmy, frontonu sklepu czy też po prostu w przypadku reklamy zewnętrznej, umiejscowionej w dobrze widocznym miejscu.

Idealny wybór
Wiele osób stawia sobie pytanie: Jak dobrać litery przestrzenne? Nie jest to najłatwiejsza kwestia, ale warto ją rozważyć zanim złoży się zamówienie.
Najważniejsza kwestia wiąże się z krojem czcionki i wielkością liter. O ile sam kształt jest ograniczony jedynie możliwościami technicznymi, o tyle już wielkość ma ogromne znaczenie, ponieważ jest uzależniona od odległości, z jakiej reklama będzie oglądana.
Druga ważna rzecz, to materiał z jakiego litery mają być wykonane. W przypadku liter świecących lub podświetlanych dotyczy to również sposobu oświetlenia.

Dodatkowe informacje
Warto przemyśleć również kwestię dodania do liter logo. Prosty logotyp świetnie zaprocentuje przy promocji marki.

0

Kiedy warto zastosować druk wielkoformatowy?

Druk wielkoformatowy
Jedną z najskuteczniejszych form reklamy zewnętrznej jest druk wielkoformatowy. Jest to technologia, w której wykonane są ogromne bilbordy, wiele tablic reklamowych, banerów i szyldów. Również wielkie plakaty, reklamujące nowości filmowe to właśnie ten rodzaj druku.
Druk wielkoformatowy wykonuje się na różnego rodzaju materiałach, zazwyczaj jednak jest to specjalny papier lub folia. Druk można w dalszej kolejności obrabiać np. za pomocą laminatu.

Wielki format w reklamie
Druk wielkoformatowy stosowany jest przede wszystkim w reklamie. Jego zastosowanie podyktowane jest zazwyczaj chęcią dotarcia do dużej grupy odbiorców poprzez reklamę zewnętrzną. Duże i dobrze wyeksponowane plansze, zapełnione odpowiednią treścią, mają być widoczne z daleka i przyciągać uwagę. Czy jednak zawsze jest to najlepsza forma reklamy zewnętrznej? Trzeba sobie zadać pytanie: kiedy warto zastosować druk wielkoformatowy?

Opłacalny wybór
Najważniejszą zaletą druku wielkoformatowego jest szybki czas realizacji, mierzony od projektu do gotowej realizacji. Na dodatek możliwy jest druk nawet jednostkowych egzemplarzy. Jest to więc idealne rozwiązanie w przypadku konieczności stworzenia reklamy szybko, ale z zachowaniem wszelkich zasad dotyczących jakości. To najbardziej opłacalny wybór przy szybkiej i niskonakładowej (np. lokalnej) edycji reklamy.

0

Czy warto stosować w reklamach oświetlenie LED

 

Oszczędzaj pieniądze, zdrowie i środowisko naturalne!

CZY WARTO STOSOWAĆ W REKLAMACH OŚWIETLENIE LED ?

 

 Firma INTERFORM od wielu lat powszechnie stosuje w swoich reklamach świetlnych moduły LED. Postęp w tej dziedzinie doprowadził do obniżenia cen i wpłynął wyraźnie na trwałość używanych elementów. Powszechnie stosowana gwarancja producencka to okres 3 lat.

Co na ten temat Wikipedia

źródło światła LED oparte na diodach elektroluminescencyjnych (LED), umieszczone w różnych obudowach pozwalających na zastosowanie w  różnego kształtu

Podstawowym żródłem światła jest biała dioda elektroluminescencyjna, która składa się z zwykle z dwóch zasadniczych elementów: niebieskiej diody elektroluminescencyjnej i luminoforu. Niebieska dioda elektroluminescencyjna, emituje światło o długości fali około 450 nm. Światło niebieskie pobudza do świecenia luminofor umieszczony w obudowie diody. Luminofor, np.: YAG:Ce, emituje światło żółto zielone, które zmieszane ze światłem niebieskim diody daje światło białe. W zależności od rodzaju luminoforu możemy uzyskać biały kolor o różnej temperaturze barwnej. Obecnie najlepsze LED-owe źródła światła białego cechują się sprawnością ponad 300 lumenów z wata mocy elektrycznej, czyli ponad 44%.

Proste konstrukcje, służące głównie jako kontrolki przeznaczone do zastępowania miniaturowych żaróweczek w tablicach synoptycznych lub samochodowych tablicach rozdzielczych, zawierają tylko diodę świecącą w dowolnym kolorze oraz opornik, pracują przy napięciach 6–24 V.

Niskie napięcie konieczne do zasilania diod świecących: białych lub ciepło białych (Warm White), jest w nich wytwarzane za pomocą przetwornicy impulsowej. W lampach LED stosuje się zarówno diody klasyczne jak i nowoczesne diody montowane powierzchniowo o szerszym kącie świecenia oraz większej trwałości i wydajności świetlnej, zwane diodami LED SMD oraz LED COB.

Zalety

Do podstawowych zalet należy znacznie większa trwałość (obecnie na rynku dostępne są lampy LED o trwałości ok. 50 tys. godzin – przy korzystaniu przez około 5h/dzień ich trwałość wynosi ok. 30 lat)[2], szerszy zakres napięć roboczych, większa sprawność, znacznie mniejsze nagrzewanie, brak zależności temperatury barwowej światła od napięcia zasilającego.

Zaletą jest także możliwość doboru dowolnej temperatury barwowej lampy LED[3].

Lampy LED są praktycznie niewrażliwe na częste cykle załącz / wyłącz przez to stanowią doskonałą alternatywę oświetlenia w miejscach gdzie często i krótko zapala się światło np. toalety, lampy z czujnikiem ruchu. Cechują się także niezwykle krótkim (<1s.) czasem rozpalenia do jasności 100%.

Wady

Jedną z poważniejszych wad jest wysoka cena, która jest jednak rekompensowana przez dużo dłuższą żywotność oraz bardzo niskie koszty eksploatacyjne. Zwrot inwestycji polegającej na wymianie oświetlenia tradycyjnego na lampy LED może być krótszy nawet niż 1 rok, a oszczędności osiągane na każdej wymienionej żarówce wynoszą np. około 40 zł/rok[4] w przypadku żarówki 50-watowej i odpowiednio ok. 80 zł/rok dla 100-watowej[5].

Wadą lamp LED jest różnorodna charakterystyka widmowa w porównaniu do żarówki wolframowej lub halogenowej. Przy wyborze źródła światła należy zatem zwracać uwagę na opis lampy LED – np. „ciepła biała” i „zimna biała”[6].

Według badań przeprowadzonych w 2012 roku na Uniwersytecie Compultense bezpośrednie patrzenie w światło emitowane przez lampy LED może spowodować nieodwracalne zmiany w siatkówce, przy czym badanie dotyczy długotrwałego patrzenia na ekrany telewizorów, telefonów komórkowych, komputerów wyposażonych w monitory LED itp. a nie dotyczy oświetlenia LED. Autorka badania wskazuje na to, że ludzie obecnie żyją coraz dłużej i coraz więcej czasu spędzają wpatrzeni w różne ekrany emitujące sztuczne światło, co może powodować wspomniane nieodwracalne zmiany[7].

Interform

Dzięki wieloletnim doświadczeniu wiemy jak wykorzystać potencjał oświetlenia LED.

Potrafimy zaprojektować oświetlenie tak aby duże kasetony jak 3 x 1,5 m były zasilane mocą równą dwóm żarówkom 100 WAT.

Znając  ten typ oświetlenia i posługując się różnymi modułami projektujemy Reklamy oświetlane i świecące z dbałością o najdrobniejsze szczegóły.

Używamy oświetlenia LED w literach przestrzennych, kasetonach, pylonach i oświetleniach tablic i billboardów.

*Gwarancją objęte są wszystkie podzespoły zwrócone dostawcy co oznacza, że czynności serwisowe dotyczące kosztów wymiany ponosi w zależności od umowy konsument lub producent reklam.

 

 

0