Czy warto inwestować w flagi reklamowe?
Decyzja o inwestycji w zakup flag reklamowych jest prawie tak samo dobra, co decyzja o inwestycji w totemy lub pylony reklamowe. Flagi, wciąż bardzo popularne, są doskonałym nośnikiem marketingowej informacji wszędzie tam, gdzie z różnych przyczyn nie można umieścić billboardu lub słupów reklamowych. Są stosunkowo niedrogie oraz lekkie, zaś obecnie stosowane techniki druku sprawiają, że flagi są również wyjątkowo wytrzymałe na zmienne warunki pogodowe lub promieniowanie UV.
Poza tym warto pamiętać, że flagi skutecznie przyciągają wzrok klienta z każdej odległości. Przyjmują różne kształty oraz wielkości, dzięki czemu mogą być dopasowane do reklamowania każdego rodzaju działalności. Najczęściej znajdują się na wysokich, widocznych z daleka masztach, umocowanych się na stałe w podłożu, ale nie jest to regułą. Nie ma żadnych przeszkód przed dopasowaniem wielkości oraz kształtu proporca reklamowego do potrzeb klientów, tym bardziej, że istnieje możliwość umieszczenia flagi w specjalnej podstawie na maszty. Dla tych klientów, którzy cenią sobie możliwość przeniesienia takiego proporca i schowania go, np. na noc w zamkniętym sklepie, przygotowaliśmy również mniejsze formaty flag.
Dobrze zaprojektowana oraz wykonana flaga będzie doskonałym sposobem na promocję towarów, usług lub marki. Można ją umieścić przy ruchliwej trasie lub nieopodal siedziby firmy – nie ma to żadnego znaczenia. Decydując się na ten rodzaj nośnika informacji reklamowej z pewnością będziecie Państwo usatysfakcjonowani.