Strona startowa

Nie ma wpisów spełniających podane kryteria.

Kasetony tekstylne – zalety i zastosowanie

Do tej pory rozmiar kasetonów był ograniczony wielkością stosowanych płyt na ich lica. Również szerokości folii z których wycinano lub drukowano grafikę miały maksymalną szerokość półtora metra.

Wielkość stosowanych materiałów powodował duże ograniczenia.

Rozwiązaniem była technologia Lica napinanego ale jakość wydruku na banerze do podświetleń była mało satysfakcjonująca przy odbiorze grafiki z bliska.

Słabo nadawała się do takich zastosowań jak ścianki wystawiennicze gdzie zaproszony klient mógł podejść bardzo blisko.

Rozwiązaniem tych problemów jest oferowane przez naszą firmę wydruki tekstylne. Dzięki tej metodzie zadruk o szerokości 3,2 m może być o dowolnej długości nawet do 50 mb. Wydruki tekstylne mają wiele zalet, są o wysokiej rozdzielczości i doskonałym nasyceniu barw. Inną zaletą jest możliwość bardzo łatwej wymiany wydruku bez użycia narzędzi. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu specjalnych kształtek aluminiowych oraz wszytych na żądany rozmiar fiszbin – taśm umożliwiających precyzyjny i łatwy montaż. Technologia wydruków tekstylnych jest również mniej kosztowna metodą niż standardowe rozwiązania dla wydruków wielkoformatowych. Grafikę można zmienić samodzielnie w jedną osobę. Posiadamy szeroką gamę profili anodowanych oraz wersji surowego aluminium przeznaczonego do lakierowania na dowolny kolor Ral dostosowany do potrzeb. Różne przekroje kształtek aluminiowych oraz ich Łączniki pozwalają na budowę ścianek wolnostojących oraz różnego rodzaju elementów podwieszanych o nietypowych kształtach. Ścianki mogą być ze sobą zespolone za pomocą łączników i śrub Imbusowych. Budowa różnego rodzaju Brył za pomocą tych materiałów ograniczona jest tylko naszą inwencją. Materiały na jakich wykonujemy wydruki można podzielić na dwa rodzaje. Do podświetleń LED W zależności od głębokości odległości źródła światła od Lica stosujemy różne moduły. Potrafimy wykonać przy pomocy modułów panoramicznych o głębokości 3 cm. Drugim rodzajem wydruku jest materiał tzw. Decor. To materiał używany do ekspozycji bez podświetlenia. Mamy duże Doświadczenie w wyżej opisywanych rozwiązaniach i zastosowaniach. Wykonaliśmy wiele realizacji tego typu z wydrukami o wielkości np. 3,2 m x 10 m bieżących.

1

Osłony przeciw wirusowe oraz oznakowanie stref bezpiecznych

Osłona na ladę.

✅ Osłona na biurko.
✅ Oznakowanie wejścia oraz strefy bezpieczeństwa.
✅ Oznakowania poziome – naklejki na posadzkę  (Zabezpieczane laminatem podłogowym)
Wszystkie te elementy wyprodukowane przy użyciu naszego parku maszynowego.
Zapraszamy do przesłania zapytań na maila.
Mikołaj Sozański
0

Osłona przeciwwirusowa

Wykonujemy osłony przeciwwirusowe z poliwęglanu oraz plexi bezbarwnego które można ustawić jako bariera przeciwwirusowa pomiędzy klientem a Państwa pracownikami na stanowiskach obsługi klientów. 

osłona przeciwwirusowa wolno stojąca na ladę
Osłona przeciwwirusowa wolno-stojąca na ladę.


Osłony przeciwwirusowe wolno stojące do postawienia na ladzie, materiał wycinamy oraz zginamy tak żeby można było go łatwo ustawić bezpośrednio na ladzie. Dodatkowo można zastosować małe wycięcie od dołu na zbliżenie terminala płatniczego. Istnieje możliwość zastosowania rzepów przemysłowych dzięki czemu osłona nie będzie miała możliwości przesunięcia.Osłony wykonywane są z płyt poliwęglanu lub płyt plexi dzięki czemu możliwe jest wykonanie spersonalizowanego kształtu. 
Osłony przeciwwirusowe zawieszane, wykonujemy również osłony do podwieszenia na systemie linek. 
Osłony przeciwwirusowe pozwalają zabezpieczyć miejsca takie jak: kasy, sklepy, miejsca obsługi, biura

osłona przeciwwirusowa podwieszana
Osłona przeciwwirusowa podwieszana.

Oznaczenia poziome: 
Wykonujemy oznakowania poziome które oznaczają bezpieczny dystans w kolejkach sklepowych. Wyznaczmy oznakowaniem miejsca bezpieczne tak żeby klienci nie podchodzili bliżej niż to jest wskazane. 

Zamówienia można składać mailowo 


[email protected]

Tel: 533 333 421

0

Pozwolenie na reklamę – Niezbędne dokumenty do uzyskania zgody na umieszczenie Reklamy

Przepis na reklamę.

Każdy lokal każde biuro każde miejsce które chcemy oznakować wymaga zgód i pozwoleń. W zależności od miejsca, działają lokalne przepisy. W Krakowie na terenie starego miasta objętego zasadami parku kulturowego format reklamy nie może być większy niż 60×80 cm. Dotyczy to reklam prostopadłych do budynku. Nie wolno ich także umieszczać wyżej niż linia pierwszego piętra. Do uzyskania pozwolenia należy złożyć komplet dokumentów takich jak prawo do dysponowania miejscem, mapę sytuacyjno-wysokościową, zwymiarowany projekt, dokumentację fotograficzną i naniesione na mapę miejsce posadowienia reklamy. Z kompletem dokumentów powinniśmy odwiedzić kilku urzędników takich jak plastyk miasta, Zikit, wydział architektury. Odpowiednie ich skompletowanie w znaczący sposób wypływa na uzyskanie pozwolenia na reklamę.

Firma INTERFORM wykonując szyldy oraz szyldy kute wielokrotnie przechodziła te procedury dzięki czemu nasi klienci unikają błędów oraz braków dokumentów podczas składania prośby o pozwolenie na reklamę.

Posiadamy niezbędną wiedzę i świadczymy usługi związane ze skompletowaniem dokumentów i złożeniem w niezbędnych urzędach.

Instalowanie elementów reklamowych na budynkach bez zezwolenia może wiązać się z nakazem demontażu oraz karami. Zachęcamy do skorzystania z naszej oferty.

0

Tworzymy oznakowanie zgodne z POIR 3.3.3 Go To Brand

Panel „Go to Brand” – Panel MPG na targi.
Materiał: plexa, podświetlenie LED.
Wykonaliśmy ponad 10 realizacji.
W różnych wersjach również składany do wysyłki samolotem.
„Przedsiębiorcy otrzymujący wsparcie finansowe na udział w programach promocji oraz beneficjenci poddziałania 3.3.3 PO IR, są zobowiązani do używania Marki Polskiej Gospodarki (MPG). Chodzi o działania promocyjne realizowane w ramach projektu, w tym w szczególności na stoiskach wystawienniczych”
W razie potrzeby realizacji lub pytań skontaktuj się z nami.

Mikołaj Sozański

kom. 609 515 902
e-mail:
[email protected]

0
Kasetony i Otoki reklamowe

Kasetony reklamowe – Materiały , Otoki reklamowe – Materiały

Kasetony reklamowe  z ramą aluminiową z licem z pleksiglasu – to tani i efektowny rodzaj reklamy. Mocna i trwała konstrukcja kasetonów umożliwia ich zastosowanie w każdych warunkach. Ograniczeniem jest rozmiar pleksiglasu – do trzech metrów długości. Przy produkcji większej partii kasetonów zaleca się wykorzystanie technologii termoformowania w celu uzyskania atrakcyjnego kształtu. W przypadku dłuższych kasetonów możliwe jest zastosowanie poliwęglanu komorowego jako wypełnienia (dł. do 6 mb).

Kasetony reklamowe formowane z tworzyw sztucznych – to bardzo atrakcyjna odmiana reklamy świetlnej. Dzięki doświadczeniu i umiejętnościom naszych pracowników potrafimy wykonać reklamy świetlne o dowolnych kształtach. Szeroka gama kolorystyczna materiałów odpornych na warunki atmosferyczne sprawia, że tego typu reklama świetlna zachowuje estetyczny wygląd przez wiele lat.

Kasetony reklamowe wykonane w technologii napinanego lica. Zastosowanie tak zwanego elastycznego lica umożliwia wykonanie kasetonów o dużym rozmiarze. Kasetony te są odporne na uszkodzenia mechaniczne i warunki atmosferyczne. W połączeniu z wielkoformatowym drukiem solwentowym taka reklama świetlna jest bardzo atrakcyjna.

Kasetony reklamowe z dibondu – niezwykle estetyczne i trwałe. Dibond to laminat polietylenowo-aluminiowy, który odpowiednio wyfrezowany i uformowany, wypełnia się kolorowym lub bezbarwnym pleksiglasem uzyskując niezwykłe efekty. Tego rodzaju reklama świetlna z powodzeniem stosowana jest na elewacjach i we wnętrzach.

2

Jakim materiałem okleja się witryny?

Oklejanie witryn sklepowych i okien wystawowych lokali świadczących różne usługi są bardzo skuteczną reklamą. Witryny i okna są idealnym nośnikiem reklamy o dużej powierzchni, która umożliwi prezentację oferowanych usług czy promocji.
Istnieje kilka technik oklejania witryn przy użyciu różnych materiałów. Pierwszą z nich jest forma oklejania witryn za pomocą folii wycinanej ploterem. Ta technika wykorzystywana jest przy logotypach, prostych grafikach typu ClipArt oraz tekstach. Kolejną propozycją jest oklejanie szyb metodą siateczkową przy użyciu folii typu One Way Vision. Ta folia perforowana najlepiej sprawdza się do stosowania na powierzchniach przeźroczystych przy zewnętrznych grafikach reklamowych. Nadruk widoczny jest ze strony zewnętrznej, natomiast wewnątrz pomieszczenia zapewnia dobrą widoczność, gdyż przepuszcza aż 50% światła i chroni przed nagrzewaniem pomieszczenia. Folia okienna pełna zapewnia idealny efekt prezentacyjny z zewnątrz, jednak przepuszcza o wiele mniej światła do pomieszczenia, przez co wydaje się ono zaciemnione. Witryny sklepów można oklejać również częściowo przy stosowaniu gotowych, wyciętych wydruków reklamowych, a także stosować specjalne folie do podświetlania, dzięki czemu uzyskujemy ciekawy efekt jak na billboardzie. Folia „mrożonka” stosowana jest przy cięciu na ploterze tnącym; zapewniając szybom bardzo elegancki wygląd poprzez tworzenie efektu oszronionego szkła.
Zapewniamy, że przy oklejaniu witryn stosujemy tylko sprawdzone, najwyższej jakości materiały.

2

Co to jest PMMA, Szkło akrylowe, potocznie pleksiglas?

PMMA, Szkło akrylowe, szkło organiczne, Pleksi

pełno kolorowy wzornik arkuszy pmma, szkla akrylowego, potocznie pleksiglas pleksi

 

PMMA, Szkło akrylowe, szkło organiczne, potocznie pleksiglas, pleksi

 

to skrót od polimetakrylanu metanu, który jest tworzywem charakteryzującym się termoplastycznością, transparentnością o raz odpornością na UV. PMMA, zwane także szkłem organicznym lub plexi to materiał o dużej przeźroczystości rzędu 92% i współczynniku załamania światła ok. 1,49. Plexi jest naturalnie bezbarwny lecz występuje również pod wieloma postaciami w szerokiej palecie barw translucentnych i transparentnych o różnego rodzaju wykończeniach – z połyskiem lub matowych.

PMMA ,szkło akrylowe

cechuje się twardością oraz niezwykłą wytrzymałością i odpornością na uszkodzenia mechaniczne, czynniki atmosferyczne i chemiczne.

PMMA pleksiglas

dzielone jest na dwa typy ze względu na sposób produkcji:

PMMA ekstrudowane

– jest jednym z najbardziej popularnych materiałów wykorzystywanych w reklamie. Produkowane jest metodą wytłaczania przez ustnik i występuje w postaci płyt o grubości od 18 mm do 20 mm.

PMMA, szkło organiczne

wylewane – to materiał produkowany metodą wylewania w specjalnych formach. To tworzywo występuje w postaci płyt od 3 mm do 20 mm oraz w postaci bloków i jest lepsze jakościowo.

  • Niska waga –  szkło akrylowe waży połowę wagi szkła zachwując wysoką wytrzymałośc i trwałość
  • Odpornośc na warunki atmosferyczne – Mimo wysokich temperatur, światła słonecznego i wilgoci nasze szkło akrylowe PMMA ( pleksiglas ) zachowuje swój pierwotny wygląd i kolor.
  • Odporność chemiczna: PMMA szkło akrylowe jest odporne na wiele chemikaliów.
  • Właściwości mechaniczne PMMA szkło akrylowe oraz nieograniczone możliwości zastosowania, a także liczne sposoby zaprojektowania wyglądu plexi spełnią oczekiwania każdego klienta.

 

Dziś produkty PMMA szkła akrylowego są używane do stosowania w tysiącach produktów ze względu na ich wysoką jakość, wyjątkową przejrzystość, łatwość obróbki i elastyczności projektowania . Od stojaków i ekspozytorów, litery przestrzennetablice bilbordy, techniki świetlenia LED, pylonów reklamowych ,elektroniki i wielu innych zastosowań. PMMA, szkło akrylowe,szkło organiczne,  potocznie pleksi pleksiglas  ma bogate zastosowanie aby zaspokoić najbardziej wymagających.

1

Jakie zastosowanie ma PMMA, szklo akrylowe ?

Materiał PMMA ze względu na swoje liczne właściwości, cechujące się ogromnymi zaletami, spełnia wymagania przedstawicieli wielu branż. Jego warunki optyczne, odporność na czynniki opadów atmosferycznych oraz właściwości przetwórcze sprawiają, że PMMA odnajduje szerokie i zróżnicowane zastosowanie w rozmaitych dziedzinach.
PMMA jest materiałem wykorzystywanym:
– w budownictwie przy elementach elewacji, przeszkleniach pionowych i poziomych, oprawach świetlnych i drzwiach;
– przy sprzęcie sanitarnym w kabinach prysznicowych, umywalkach, brodzikach, basenach, wannach, osłonach wannowych;
– w elektronice do osłony magnetofonów, aparatury kontrolno-pomiarowej, przy skalach radiowych, szybkach ochronnych;
– w transporcie do tablic rejestracyjnych, owiewek, oszkleniach samolotów, statków, autobusów i innych pojazdów, przy osłonach słonecznych, światłach odblaskowych, ścianach myjni samochodowych, barierach dźwiękoszczelnych;
– w optyce przy tworzeniu soczewek, filtrów, zwierciadeł, pryzmatów;
– w medycynie przy implantowanych protezach soczewek oka, przy soczewkach kontaktowych i szkłach okularowych;
– w reklamie przy konstruowaniu stojaków, szyldów, paneli reklamowych, dekoracji, antyram, podświetlanych tablic, liter, wyświetlaczy, włączników.

0

Projekt reklamy krok po kroku

Wykreowanie dobrej reklamy, która przyciągnie uwagę klienta do zdań najłatwiejszych nie należy, jednak dla specjalistów stworzenie skutecznej reklamy to chleb powszedni. Stworzenie projektu, który umożliwi, krok po kroku, odtworzenie działań przy kreacji reklamy to podstawa.
Przy projektowaniu reklamy, pomocnym działaniem jest odpowiedź na kilka typowych pytań. Po pierwsze: co chcemy reklamować? Wizja reklamy uzależniona jest od tego, co będziemy reklamować. Powzięte działania będą się różnić w przypadku reklamowania produktu, a inne w przypadku usługi. Kolejnym krokiem jest określenie odbiorcy reklamy. Na wizję reklamy bezpośredni wpływ ma grupa docelowa – w inny sposób tworzona będzie reklama dla dzieci i młodzieży, inne dla osób dojrzałych. Kolejnym pytaniem, z pozoru banalnym, jest pytanie: po co reklamować? Każde działanie marketingowe niesie za sobą jakiś cel, dlatego ważnym staje się określenie „fazy życia” produktu lub usługi. Kreacja reklamy będzie różnić się w zależności od tego, czy produkt dopiero pojawia się na rynku, i pragniemy uświadomić klientowi istnienie produktu , czy też chcemy skupić się na budowaniu świadomości marki, podkreślaniu korzyści produktu na tle innych lub przypomnieć klientom o istnieniu produktu. Owe fazy życia produktu będą ściśle uzależnione od kolejnych czynników: gdzie umieścimy reklamę, jakiej będzie wielkości, i jak zostanie wykonana graficznie. To z kolei pociąga za sobą skutki określenia wydatków, jakie chcemy przeznaczyć na reklamę.

0

Jakie materiały można ciąć i grawerować przy użyciu lasera?

Zastosowanie lasera szczególnie w usługach budowlanych i im pokrewnych ma szeroki zakres. Urządzenia wyposażone w źródło lasera służą wycinaniu i grawerowaniu różnych materiałów, świetnie sprawdzając się w procesie ich obróbki. Laserowe wycinanie, znaczenie, graficzne odwzorowanie i grawerowanie to główne procesy przy służące przemianie surowego materiału w produkty otwierające możliwości biznesowe.
Posługiwanie się laserem przy cięciu i grawerowaniu zapewnia szybkie i precyzyjne cięcie oraz gwarantuje czyste, ostre krawędzie. Grawerowaniu i cięciu laserem poddać można prawie każdy materiał: powlekane metale, akryl, okliny, anodowane aluminium, tkaniny, szkło, guma, korek, drewno, plastik, skóra, nylon, melamina, karton, papier, poliester, silikon, pianka, kamień, płyty wiórowe, winyl, materiały syntetyczne, materiały złożone i wiele innych.

Lasery zastosować można przy:
– grawerowaniu szyldów, tablic, wizytówek;
– wycinaniu ozdób, dekoracji;
– grawerowaniu trofeów, pucharów;
– modelarstwie architektonicznym;
– produkcji pieczątek i wielu innych.

0

Reklama zgodna z wymogami zabytków – Szyldy reklamowe, szyldy kute, podświetlane szyldy

wawel_kuty2

Szyld reklamowy kuty

 

Jeżeli planujecie Państwo umieszczenie szyldu reklamowego, szyldu sklepwego, szyldu kutego lub jakiegokolwiek innego nośnika reklamy na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, wówczas warto wziąć pod uwagę ogólne oraz szczególne wymogi dotyczące stosownych pozwoleń. Na naszej stronie przeczytacie Państwo, że Interform dopełnia w imieniu swoich klientów wszelkich niezbędnych formalności, oczywiście na miarę posiadanych możliwości. Warto jednak wiedzieć, o czym należy szczególnie pamiętać decydując się na reklamę na obiekcie zabytkowym.

Najważniejsze wytyczne znajdują się w ustawie o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2003 nr 162 poz. 1568). Zgodnie z ustawą umieszczenie na tego rodzaju obiekcie tablicy reklamowej lub urządzenia reklamowego wymaga uzyskania od wojewódzkiego konserwatora zabytków stosownego pozwolenia. O uzyskanie pozwolenia na montaż szyldu reklamowego może wystąpić osoba fizyczna lub organizacja, która posiada tytuł prawny upoważniający do korzystania z danego budynku. Wniosek powinien zawierać wszystkie najważniejsze informacje związane z lokalizacją zabytku, zakresem oraz datą prac, kolorystykę oraz wymiary reklamy itp. Jej umieszczenie na obiekcie zabytkowym bez posiadania stosownego zezwolenia podlega karze grzywny lub karze ograniczenia wolności.

Bardziej ścisłe wytyczne znajdują się zazwyczaj w przepisach prawa miejscowego – stosownych uchwałach samorządu terytorialnego, miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego czy w lokalnym studium uwarunkowań. Dotyczą one m.in. wysokości, na której należy umieszczać nośniki reklamowe, a także ich kompozycji oraz orientacji w przestrzeni. Nierzadko w lokalnych przepisach znajdują się również najważniejsze informacje dotyczące relacji nośnika reklamowego z najważniejszymi detalami elewacji – ozdobnym tynkiem, boniowaniem, okładzinami, klinkierem lub innymi elementami wystroju budynku.

Poza tym należy pamiętać, że wszelkiego rodzaju szyldy reklamowe szyldy sklepowe, szyldy kute umieszczone na zabytkowej elewacji powinny być do niej dopasowane stylistycznie oraz architektoniczne. Powinny być również wykonane z dobrej jakości materiałów, których charakter nie stoi w sprzeczności z zabytkowym charakterem budynku. Innymi słowy – na zabytku raczej nie umieścicie Państwo jaskrawej i migoczącej tablicy LED, ale już stylowy i elegancki szyld jak najbardziej.

0

Czym jest totem reklamowy, totem cenowy?

McDonalds_A.max_thumbnail2Istnieje wiele narzędzi reklamowych, dzięki którym możemy stać się bardziej widoczni. Baner, ulotka, szyld to zaledwie cząstka bogactwa, jakie oferują firmy reklamowe. Jednym z ciekawszych elementów identyfikacji wizualnej firmy jest totem reklamowy.
Terminem totem reklamowy, totem cenowy określa się słup reklamowy o stosunkowo dużej wysokości, na którym w górnej części zamieszczono wyraźne logo firmy zlecającej jego wykonanie. W tym przypadku, nie bez powodu wspominamy o wysokości totemu reklamowego, ponieważ dobrze wykonany totem musi być widoczny z dużej odległości, jednakże takiej, która nie zakłóci odbioru logotypu firmy. Totemy cenowe i totemy reklamowe często są mylone z bardzo podobnymi pylonami reklamowymi. Czym się różnią? Cóż, w obu przypadkach mamy do czynienia z wysokimi, wolno stojącymi słupami reklamowymi, które mają za zadanie zwrócić uwagę na firmę. Różnica polega na tym, że totemy reklamowe zawierają logo zazwyczaj tylko w górnej części słupa, dlatego doskonale sprawdzają się na przykład totemy cenowe przy wjazdach na stację benzynową. Pylony natomiast mogą zawierać logo nie tylko w wyższych częściach słupa, ale również na całej długości. Co więcej, pylony często są wyższe od totemów, dlatego są częściej stosowane jako wyróżnik kompleksu firm mieszczącego się w jednym budynku.
Totemy reklamowe, totemy cenowe mają za zadanie wyróżnić wizerunek firmy, stawiając logotyp w widocznym miejscu. W ten sposób nawet przy niewielkim nakładzie finansowym możemy stać się bardziej atrakcyjni dla potencjalnego klienta.

0

Jak działają reklamy LED?

Reklamy LED są ciekawszym wyborem, niż billboardy czy banery. Ich kształt czy format mogą przyjąć dowolną postać, ograniczoną jedynie zewnętrznymi czynnikami (wielkość, ciężar itp.). Daje to ogromne pole do popisu, zarówno dla projektantów reklam, jak i projektantów technologicznych rozwiązań stojących za oświetleniem typu LED.

Samo oświetlenie diodowe jest bardzo wytrzymałe na niską temperaturę i uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. drganiami lub uderzeniami. Jeżeli reklama świetlna zostanie odpowiednio zaprojektowana pod kątem konstrukcyjnym i zastosowanych rozwiązań materiałowych, wówczas nie będzie również problemu z odprowadzaniem nadmiarów ciepła. Należy przy tym przypadku zwrócić szczególną uwagę na moduły oraz systemy zasilające, ponieważ diody LED niezbyt dobrze znoszą skoki napięcia czy natężenia.

Reklamy LED-owe mogą przyjąć postać tablic wyświetlających monochromatyczne (np. czerwone na czarnym tle) lub wielokolorowe komunikaty. Wyświetlane treści są jednorazowo wgrywane do pamięci układu, nie muszą być ciągle dostarczane np. za pomocą kabla czy zewnętrznej pamięci typu flash. Poza tym im wyższa rozdzielczość, tym więcej możliwości w doborze rodzaju wyświetlanego komunikatu, którym może być nie tylko napis, ale także grafika lub animacja. Montaż takiej tablicy również nie powinien sprawić większych problemów, ponieważ ich producenci dostarczają je razem z uchwytami lub stelażami, zależnie od wielkości panelu.

Należy jednak pamiętać, że reklamy LED to nie tylko wysokiej jakości technologia pozwalająca na dowolną modyfikację wyświetlanego komunikatu. To również kwestia estetyki najbliższego otoczenia. Dobrze zaprojektowana reklama LED stawia w tym przypadku na jakość wyświetlanych lub pokazywanych treści. Poza tym o wiele bardziej przyciąga uwagę, niż statyczny obraz.

Ponadto przedsiębiorstwo, które stać na dobrej jakości reklamę świetlną, jest postrzegane przez klientów jako będące w dobre kondycji finansowej. Nie trzeba dodawać, że ma to bezpośredni, pozytywny wpływ na wzrost sprzedaży oferowanych produktów.

0

Jakie oświetlenie jest stosowane do kasetonów reklamowych?

Kaseton reklamowy, otoka reklamowa sklepowa, otoka na stacji paliw

Kaseton reklamowy, otoka reklamowa, sklepowa Samsung

Kaseton reklamowy, otoka reklamowa Bike ID

Kaseton reklamowy, otoka reklamowa

 

W kasetonach reklamowych stosowane są najczęściej trzy rodzaje oświetlenia: żarówkowe, lampy wyładowcze oraz LED.

Oświetlenie żarówkowe przybiera zazwyczaj postać lamp halogenowych. Są one znacznie bardziej żywotne od tradycyjnej lampy żarowej. W obydwu modelach znajdziemy wolframowy żarnik, jednakże w lampie halogenowej jest on dodatkowo otoczony bańką wypełnioną niewielka ilością halogenu rozproszonego w gazie szlachetnym. Taka konstrukcja sprawia, że wolframowy żarnik częściowo się regeneruje, a przez to świeci dłużej. Lampy halogenowe świecą równym, naturalnym i zdrowym światłem, poza tym dobrze oddają kolory.

Do grupy lamp wyładowczych, czyli kolejnego rodzaju oświetlenia kasetonów reklamowych, należą m.in. neony, tradycyjne świetlówki oraz lampy sodowe. Zasada ich działania opiera się na doprowadzeniu do wyładowań elektrycznych w bańce wypełnionej gazem lub oparami metalu (np. sodu lub rtęci). Emitowane w ten sposób promieniowanie przechodzi następnie przez luminofor w kasetonie, którym pokryte jest wnętrze bańki, przyjmując tym samym postać widzialnego światła o określonych barwie oraz kolorze. Świetlówki są energooszczędne, posiadają lepszą skuteczność świetlną i pracują dłużej od żarówek. Ich wady to niezbyt dobre oddawanie kolorów, obecność efektu stroboskopowego oraz konieczność montażu dodatkowego wyposażenia, takiego jak zapłonnik oraz statecznik. Poza tym najpopularniejsze lampy fluorescencyjne mogą niezbyt dobrze działać w niskich temperaturach.

Kolejna rodzaj oświetlenia, czyli LED-owe uzywane w kasetonach reklamowych, zdobywa sobie coraz większą popularność. Jest to źródło światła działające w oparciu o zjawisko elektroluminescencji podczas przechodzenia elektronów pomiędzy dwiema warstwami półprzewodnika w diodzie. Diody LED są elementami elektronicznymi, przez co do prawidłowego funkcjonowania potrzebują niskiego napięcia i stałego, możliwie równego prądu. Jeżeli nie zapewnimy im odpowiednich układów zasilających wyposażonych w przeciwprzepięciowe oraz przeciwzwarciowe komponenty, ich żywotność spadnie. Jest to jednak niewielka cena za wygodę – LED-y są bardzo żywotne, dobrze oddają kolory kasetonów i otok reklamowych , doskonale radzą sobie w niskich temperaturach oraz nie powodują efektu stroboskopowego. Na rynku można znaleźć obecnie wiele rodzajów różnokolorowych diod o różnej mocy, dzięki czemu każdy klient bez problemu znajdzie źródło światła optymalne do danego kasetonu reklamowego.

0

Czym jest otoka reklamowa?

Otoki reklamowe, zwane również fryzami, blendami lub attykami reklamowymi, są jednymi z elementów reklamy wizualnej. Spotykane są najczęściej na różnego rodzaju punktach handlowo-usługowych – stacjach benzynowych, wolnostojących pawilonach handlowych, myjniach samochodowych, warsztatach czy niewielkich lokalach gastronomicznych. Przyjmują postać niewielkiej ścianki lub balustrady otaczającej dach od zewnątrz. Zrobione są z blachy aluminiowej malowanej proszkowo lub tafli z tworzywa sztucznego – dibondu albo pleksi. Szkieletem ścianki jest metalowy stelaż. Otoka może posiadać prosty lub wypukły przekrój.

Zazwyczaj umieszcza się na niej nazwę oraz logo danej firmy, rzadziej pozostałe informacje (np. godziny otwarcia punktu handlowo-usługowego). Litery mogą przyjąć postać trójwymiarowego napisu, mogą również zostać wygrawerowane, a następnie podświetlone od spodu. Częstym rozwiązaniem jest stosowanie taśmy LED biegnącej wzdłuż dolnej krawędzi otoki, podświetlającej ją w nocy.

Otoki przyjmują różne wysokości, najczęściej jest to od 50 do 70 cm. Stanowią bardzo ciekawy element zewnętrznej reklamy wizualnej, który jest widoczny z dużej odległości, a jednocześnie w żaden sposób nie wpływa negatywnie na estetykę najbliższego otoczenia.

0

Reklama wielkoformatowa – czy jest opłacalna?

Reklama wielkoformatowa, czyli taka, której powierzchnia przekracza 100 m2, jest opłacalnym medium reklamowym. Najczęściej przyjmuje dużego baneru wyeksponowanego na ścianie lub elewacji budynku. Na elewacjach zazwyczaj rozwiesza się banery zrobione z siatki mesh, która przepuszcza światło i oraz powietrze. Dzięki temu reklama nie jest zrywana podczas mocniejszych podmuchów powietrza oraz nie ogranicza zbytnio widoczności z budynku. Innym rodzajem reklamy wielkoformatowej są sześcienne konstrukcje typu Big Mamut Backlight Stand, w przypadku których banery znajdują się na każdej z bocznych ścian.

Poza tym coraz więcej firm korzysta również z murali reklamowych. Już sam wybór tego medium wymaga od twórcy dość dużej dozy kreatywności, ponieważ mural z definicji jest dziełem malarstwa ściennego. Dlatego warto, żeby przekaz reklamowy, jaki się na nim znajdzie, posiadał nie tylko walory marketingowe, ale również artystyczne.

Poza tym reklama wielkoformatowa już tak mocno wpisała się w najbliższe otoczenie, że wielu konsumentów uważa ją za stały element krajobrazu. Jest widoczna przez cały czas, również w nocy. Owszem, może ją omijać wzrokiem, jednakże jej całkowite zignorowanie jest niemożliwe. Umieszczenie jej przy ruchliwej ulicy sprawi, że komunikat reklamowy zostanie zauważony przez każdego, kto będzie w pobliżu. Cena takiego medium nie jest wysoka, a jakościowo wydruki są na tyle wyraźne oraz wytrzymałe, że przez długi czas nie będzie konieczności ich wymiany.

0

Czym jest system informacji wymiennej?

System informacji wymiennej został stworzony z myślą o ułatwieniu szybkiej identyfikacji instytucji, budynków, pomieszczeń, a nawet pracowników. Za pomocą różnego rodzaju tabliczek informacyjnych potencjalny klient może bez problemu znaleźć interesujące go przedsiębiorstwo czy odpowiedni oddział firmy. System ten składa się z kilku elementów informacyjnych, o których warto powiedzieć kilka słów.
Pierwszym z nich jest podświetlany numer na budynku. Takie rozwiązanie ma dwie ważne zalety. Po pierwsze pozwala w łatwy sposób wyróżnić budynek firmy na tle konkurencji, zaś po drugie sprawia, że przedsiębiorstwo jest widoczne w pochmurny dzień, a nawet w noc. Jest to niezwykle ważne, ponieważ jeśli w naszym bliskim sąsiedztwie znajdują się inne firmy związane z naszą branżą, możemy w ten sposób przykuć uwagę klienta, dzięki czemu unikniemy sytuacji, w których niemożność znalezienia naszej siedziby pcha zainteresowanego w ramiona konkurencji. Drugim dostępnym rozwiązaniem są tabliczki informacyjne. W tym przypadku ilość możliwych wariantów stylistycznych czy wykończeniowych jest zależna wyłącznie od wyobraźni zleceniodawcy. Szklane, metalowe, plastikowe, w dowolnej kolorystyce i kształcie – czegóż chcieć więcej? Największym atutem tego rozwiązania jest możliwość wymiany zamieszczonej informacji w zależności od potrzeby. Nie musimy zmieniać tabliczki na drzwiach za każdym razem, kiedy inny pracownik przejmuje gabinet, wystarczy zmienić drukowaną wkładkę.
System informacji wymiennej jest doskonałym narzędziem identyfikacji firmy. Nie tylko wpływa na rozpoznawalność przedsiębiorstwa, ale również utrwala jego wizerunek w umysłach klientów.

0

Zalety reklamy wewnętrznej

Stosowanie reklamy wewnętrznej niesie za sobą kilka interesujących korzyści.

Najważniejszą rolą takiego przekazu jest poinformowanie klienta o produkcie, marce lub firmie. Dzięki dobrze zrobionej reklamie zewnętrznej potencjalny klient odniesie pozytywne wrażenie w związku z przedmiotem tej reklamy, a co za tym idzie, może skorzystać z danej oferty. Co więcej, reklama wewnętrzna, występująca chociażby w postaci szyldu czy liter przestrzennych, jest jednym z elementów identyfikacji wizualnej danego podmiotu – firmy, marki lub produktu.

Nie zapominajmy również o tym, że reklama wewnętrzna, poza wizerunkową, informacyjną oraz marketingową rolą, może stanowić również bardzo ciekawy element zabudowy przestrzeni (np. ścianki wystawiennicze), jak i prezentować wysoki poziom estetyczny czy nawet artystyczny. Odpowiednio zaprojektowany plakat czy elegancki szyld nie tylko przyciągną uwagę, ale również będą komunikatem niosącym informację o swego rodzaju prestiżu związanym z danym miejscem albo produktem.

Poza tym reklama wewnętrzna, podobnie jak każda inna, służy też zwiększeniu sprzedaży produktu lub usługi. Owszem, nie zawsze robi to w bezpośredni sposób, niemniej jednak jej rola nie różni się niczym od roli jakiegokolwiek innego przekazu reklamowego.

0

Co to jest reklama wewnętrzna?

Reklama wewnętrzna, zwana również indoorową, uznawana jest przez niektórych za formę pośrednią pomiędzy reklamą zewnętrzną a materiałami drukowanymi. Pod tym terminem kryją się wszystkie nośniki reklamy, które stosowane są zazwyczaj we wnętrzach.

Reklama indoorowa obejmuje takie formy jak plakaty (również te wielkoformatowe), systemy wystawiennicze czy fototapety. Wszelkiego rodzaju banery, ścianki wystawiennicze, stojaki czy niewielkie trybuny także wchodzą w skład indooru. Nie należy oczywiście zapominać o kasetonach, szyldach, literach przestrzennych czy frontach, a także o ekranach ledowych, panelach lightbox czy nawet naklejkach na podłogę. Ponadto za reklamę indoorową uznaje się niekiedy materiały POS – wobblery, hangery czy chociażby elementy umieszczane na półkach z produktami – pushery, czy shelf linery. Nie jest to jednak często spotykana praktyka.

Reklamy indoorowe stosowane są głównie w sklepach, lokalach usługowych oraz gastronomicznych czy centrach handlowych, a także w siedzibach firm. W zdecydowanej większości przypadków pełnią one podstawową, informacyjną rolę, odchodząc przy tym od głębszych, marketingowych treści. Wyjątkiem od tej reguły są przede wszystkim niektóre materiały POS, które mogą pełnić zarówno rolę informacyjną, jak i czysto marketingową.

0