Interform Kraków

Jakie są zalety tablic do wymiany informacji?

Tablice do wymiany informacji to jeden ze stałych i niezbędnych elementów wyposażenia wielu firm, lotnisk, dworców, szpitali, a także wszelkiego typu urzędów i instytucji. Sprawdź, dlaczego są one tak ważnym nośnikiem systemu informacji wymiennej.Skuteczna komunikacjaTablice informacyjne to narzędzia, które znacząco ułatwiają sposób komunikacji w danym...

0

Czy popularność reklamy zewnętrznej rośnie czy maleje?

Specjaliści są zdania, że popularność reklamy zewnętrznej stale wzrasta, na co wskazują rosnące na całym świecie wydatki na outdoor.Co sprawia, że rośnie popularność reklamy zewnętrznej?Wiele czynników ma wpływ na ten proces. Po pierwsze konsumencki tryb życia zmienia się. Potencjalni klienci wychodzą z domów i...

0

Ścianka wystawiennicza (reklamowa) – jak wybrać najlepszą?

Ścianki wystawiennicze są doskonałym sposobem na prezentację oferty firmy lub oferowanych przez nią produktów lub usług. Jest to rozwiązanie cieszące się szczególną popularnością podczas konferencji lub targów. Ściankę można również ustawić w firmie, gdzie będzie ciekawym elementem dekoracyjnym. Kompaktowość oraz łatwość zastosowania tego rozwiązania są...

0

Czy warto inwestować w flagi reklamowe?

Decyzja o inwestycji w zakup flag reklamowych jest prawie tak samo dobra, co decyzja o inwestycji w totemy lub pylony reklamowe. Flagi, wciąż bardzo popularne, są doskonałym nośnikiem marketingowej informacji wszędzie tam, gdzie z różnych przyczyn nie można umieścić billboardu lub słupów reklamowych. Są stosunkowo...

0

Na co zwracać uwagę projektując szyld reklamowy?

Projektując szyld reklamowy warto pamiętać, że zarówno jego kształt, jak i treść, muszą być nierozerwalnie związane z miejscem czy działalnością, której dotyczą. Szyld jest po prostu jednym z elementów identyfikacji wizualnej organizacji, poza tym jego forma powinna dodatkowo współgrać z najbliższym otoczeniem – elewacją budynku,...

0

Czym jest witacz?

[vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" text_align="left"][vc_column width="1/2"][vc_single_image image="23004" img_size="large" qode_css_animation=""][vc_empty_space height="50px"][/vc_column][vc_column width="1/2"][vc_column_text]Witacz jest konstrukcją ustawianą najczęściej przy drogach wjazdowych oraz wyjazdowych z miejscowości lub regionów. Swoim wyglądem przypomina zazwyczaj niewielką tablicę lub totem reklamowy, chociaż zdarzają się również witacze będące rzeźbami, instalacjami artystycznymi czy niewielkimi...

0

Co to jest pylon reklamowy?

Pylon reklamowy jest jedną z form reklamy zewnętrznej. Przyjmuje postać dość dużej, przypominającej słup albo ścianę konstrukcji, której powierzchnia może sięgać do kilkunastu metrów kwadratowych. Warto przy tym pamiętać, że w większości przypadków pylony są wyższe niż szersze. Poza tym mogą przyjąć najróżniejsze kształty –...

0

Rodzaje kasetonów reklamowych.

Kasetony reklamowe można podzielić na kilka różnych rodzajów, w zależności od ich kształtu oraz sposobu wykonania.Najpopularniejszymi są klasyczne, jednostronne lub dwustronne kasetony z pleksi umocowanej w aluminiowych, nieprzezroczystych ramach. W kasetonie znajduje się źródło światła (LED lub lampy halogenowe). Światło przenika przez półprzezroczyste powierzchnie z...

0

Co to jest grafika samochodowa?

Grafiką samochodową nazywa się różnego rodzaju obrazy, rysunki oraz napisy umieszczane na karoseriach lub szybach samochodów. Grafiki mogą pełnić różne funkcje, z których najważniejsze są ozdobna, reklamowa oraz zabezpieczająca, np. karoserię przed uszkodzeniem. Przyjmują one postać różnego rodzaju folii przyklejanych do zewnętrznej powierzchni pojazdu. Może...

0

Wady i zalety reklamy świetlnej

Współczesne reklamy świetlne Reklama świetlna towarzyszy nam od lat. Przez dziesięciolecia najpopularniejszym jej przykładem były neony. Nie zniknęły one zupełnie z ulic polskich miast, ale obecnie spotyka się je o wiele rzadziej. Współczesnym reklamami świetlnymi są różnego rodzaju bilbordy, telebimy, szyldy czy kasetony, które są dodatkowo oświetlane....

0

Dlaczego warto zamówić folder reklamowy?

Przyjemny dla oka, rzeczowy i przede wszystkim pozwalający na zabranie go dosłownie wszędzie – folder reklamowy. Jego papierowa forma jest autentyczną wizytówką i zaproszeniem do skorzystania z usług. Buduje pierwsze wrażenie, pozwalając poznać firmę w szybki i komplety sposób. Od dobrego folderu zależy, czy i...

0

Jak skutecznie zareklamować firmę?

Odpowiednio stworzona reklama to podstawa marketingu każdej firmy. Bez niej przedsiębiorstwu trudno byłoby zaistnieć na rynku, a co więcej nikt by o niej nie usłyszał. Trzeba pamiętać, że to w dużej mierze od niej zależy, czy zdobędzie się szerokie grono odbiorców, czy nie.O czym warto...

0

Przewaga elektronicznych reklam LEDowych nad tradycyjnymi banerami

Możemy wyróżnić bardzo wiele sposobów dobrej reklamy. Bardzo popularne są banery reklamowe, umieszczane przy drogach lub na budynkach. Jednak stopniowo zastępują je elektroniczne reklamy LED.Przewaga reklam LEDowych nad tradycyjnymi baneramiReklamy LED posiadają znacznie więcej zalet niż banery reklamowe, z tego powodu są coraz chętniej wynajmowane....

0

Co to jest frezowanie?

Żeby przystosować poszczególne tworzywa do zadań, jakie powinny spełniać, niezbędne jest ich odpowiednie obrobienie. Tego typu czynnościami zajmuje się specjalistyczna dziedzina, czyli frezowanie.Z czym jest ona związana? W ujęciu encyklopedycznym, jest to obróbka skrawaniem za pomocą specjalnego narzędzia, które wykonuje ruch obrotowy bądź posuwowy. Tego rodzaju...

0

Na co zwracać uwagę podczas zakupu gablot szklanych?

Gabloty szklane to doskonałe narzędzie reklamowe i informacyjne, które, wyeksponowane w odpowiedni sposób, jest w stanie zainteresować potencjalnych klientów sklepu czy lokalu oferowanymi przez nie produktami bądź usługami lub przekazać ważne ogłoszenia czy wiadomości. By takie gabloty spełniały w odpowiedni sposób swoją rolę, przed ich...

0

Co zyskamy oklejając samochód reklamą?

Oklejenie samochodu jest często wybieranym sposobem reklamowania firmy. Atrakcyjnie podana informacja, na którą zwraca uwagę mnóstwo przechodniów, kierowców innych pojazdów i ich pasażerów, jest w stanie przysporzyć firmie wielu nowych klientów.Dlaczego warto okleić samochód reklamą?Wielu przedsiębiorców, zwłaszcza tych, których nie stać jeszcze na to, by...

0

Banery reklamowe – na czym polega ich skuteczność?

Banery reklamowe to jedna z bardziej popularnych form reklamy. Dlaczego? Przede wszystkim zwracają uwagę, a gdy są zaprojektowane w interesujący sposób, zapadają w pamięć. Oprócz tego, zainwestowanie w baner nie wymaga dużego nakładu finansowego.Banery reklamowe - dlaczego warto?Ta bardziej wyrafinowana i efektowna forma plakatu jest...

0

W jaki sposób oświetlić kasetony reklamowe?

Spośród wszystkich znanych nam narzędzi promocji zewnętrznej, kasetony reklamowe wydają się być jednymi z najskuteczniejszych. Pozwalają bowiem w odpowiedni sposób wyróżnić naszą działalność, dzięki czemu postronni obserwatorzy będą w stanie dużo łatwiej ją dostrzec.Nowoczesne rozwiązania Aby jednak kasetony spełniały swoje funkcje także w porach nocnych, niezbędne...

0

Jaką mam gwarancję, że reklama się zwróci?

Czy klient może zyskać gwarancję, że zamówiona przez niego reklama się zwróci? Odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna. Z jednej strony można stwierdzić, że nigdy nie ma takiej gwarancji, z drugiej - wymienić można szereg czynników wpływających na rentowność kampanii promocyjnej.Dobry projekt to podstawaNajwiększą...

0

Jak dobrać litery przestrzenne?

[vc_row row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" text_align="left" css_animation=""][vc_column][vc_single_image image="23183" img_size="large" qode_css_animation=""][vc_column_text]Czym są litery przestrzenne? Litery przestrzenne lub litery 3D są wykonane z różnego rodzaju materiałów, zazwyczaj z tworzyw sztucznych. Współcześnie często wykonuje się je również w formie reklamy świetlnej (jako świecący napis), ale niekiedy jest to wciąż tradycyjna...

0